Se hvad jeg skal have

Hvor er hun bare fin! Stort tillykke med hende, Eva.

/Flemming

Neiii, sikke en sej mis. :wehuu::wehuu:

Tillykke med hende. :wehu:

Eeiij, Tillykke Eva - Det er jo en drøm der går i opfyldelse. Hvor er det skønt at se :wehuu:

[quote=Barky;448463]KÆMPE STORT TILLYKKE!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Det kan ikke siges nok, men alt godt kommer til den der venter…
Jeg ledte 2 år, før jeg fandt en passende avlstæve. Og min første kuld blev helt igennem perfekt. Uden komplikationer… Du har haft lang tid til at øve dig og lære og følge, nu giver det pote. Og det vil du helt sikkert kunne mærke fra starten. :smiley:

Rigtig stort tillykke med hende. Hun ser virkelig dejlig ud, og dem der er mest ballade i, er også klart de sjoveste…! :høhø:[/quote]

Tak, og ja det håber jeg da også… Teorien har jeg da så nogenlunde, nu er det det praktiske jeg skal få erfaringer indenfor :smiley: I det bliver spændende - og forhåbentligt uden at se bagsiden af medaljen ret meget… :slight_smile:

Og mange tak… Ja, jeg glæder mig så meget til at se hvordan hun mon falder til herhjemme. Jeg tror især Jako vil blive glad for hende, han får ikke helt stillet sin tumle lyst ved de andre… :slight_smile:

stort tillykke med hende, hun er da bare smuk og i den relt rigtige farve til sådan en køn misling

mvh
Gitte

Wauw, hun er jo gude-smuk :besvimer:

[quote=Eife;448602]Tak, og ja det håber jeg da også… Teorien har jeg da så nogenlunde, nu er det det praktiske jeg skal få erfaringer indenfor :smiley: I det bliver spændende - og forhåbentligt uden at se bagsiden af medaljen ret meget… :slight_smile:

Og mange tak… Ja, jeg glæder mig så meget til at se hvordan hun mon falder til herhjemme. Jeg tror især Jako vil blive glad for hende, han får ikke helt stillet sin tumle lyst ved de andre… :)[/quote]

Jeg var med til en del fødsler hos andre før jeg selv begav mig i kast med opdrættet. (For ikke at sige årevis med læsning om teori) Så jeg fik set både bagside og forside… Det gav mig virkelig meget erfaring - så jeg selv stod klar til at hjælpe en sæde-fødsel til verden. (Det var det “vildeste” jeg kunne “prale” af. :tihi: )

Teddy kan hilse Jako og sige at lillesøstere er verdens bedste legetøj! De er ligesom porcelænsvaser man skal passe på. Men så er de også lidt lavet af gummi, så man kan hoppe på dem. Indtil at de siger “miv”, så skal man bare kysse dem rigtig meget. :inlove:

stort tillykke - hun er smuk :wehuu:

  • og flot kuld hun kommer ud af og fine forældre - Balder ‘kender’ jeg jo :slight_smile: Far til min første ‘egen’ perser var en smuk smuk bruntabby ‘Breath-taking’ perser (dengang Berit havde den gamle type) og jeg har også hilst på Balders opdrætter.

Alle de bedste ønsker for at hun bliver den dejlig kælekat og at hun bliver lige den alvskat du har drømt om

[quote=Barky;448635]Jeg var med til en del fødsler hos andre før jeg selv begav mig i kast med opdrættet. (For ikke at sige årevis med læsning om teori) Så jeg fik set både bagside og forside… Det gav mig virkelig meget erfaring - så jeg selv stod klar til at hjælpe en sæde-fødsel til verden. (Det var det “vildeste” jeg kunne “prale” af. :tihi: )

Teddy kan hilse Jako og sige at lillesøstere er verdens bedste legetøj! De er ligesom porcelænsvaser man skal passe på. Men så er de også lidt lavet af gummi, så man kan hoppe på dem. Indtil at de siger “miv”, så skal man bare kysse dem rigtig meget. :inlove:[/quote]

Jeg har jo selv haft et huskatte kuld, og har også været med til et par fødsler - og var både fødselshjælper til den sidste killing i mit eget kuld, og til Kiras det første på Rynke, rigtig rart til næste gang det bliver min tur :slight_smile: (næste år forhåbentligt, wuhuu)

Det skal jeg hilse ham og sige, så må vi se om han tager det til efterretning -høhø

[quote=Musashi;448648]stort tillykke - hun er smuk :wehuu:

  • og flot kuld hun kommer ud af og fine forældre - Balder ‘kender’ jeg jo :slight_smile: Far til min første ‘egen’ perser var en smuk smuk bruntabby ‘Breath-taking’ perser (dengang Berit havde den gamle type) og jeg har også hilst på Balders opdrætter.

Alle de bedste ønsker for at hun bliver den dejlig kælekat og at hun bliver lige den alvskat du har drømt om[/quote]

Mange tak :slight_smile: Ja, de er skønne alle fem, har en del billeder af dem inde på min hjemmeside :slight_smile:

Ej hvor pudsigt at du kender dem. Jeg har selv mødt Berit til GF og også været hjemme og besøge hende sammen med Mette M, og nusset persere og européer :slight_smile:
Jeg er spændt på om Balder giver noget af hans størrelse videre til Athea, det ville være rigtig lækkert hvis han gjorde :slight_smile:

Se… Det skal nok blive godt… :smiley: Det er noget helt specielt at komme igang selv. Så kan man selv få lov til at være et nervevrag under hele processen…:tihi:

Stort tillykke med hende, hun ser dejlig ud og sikke en flot farve :wehuu::hjerte:

:wow:Hvor er hun dog smuk, især det sidste billed, jeg syntes det er kanon godt, da den virkelige fremhæver kontrasterne. :wehuu:

Barky - Ja, det glæder jeg mig i hvert fald til :slight_smile:

Mislingen - Mange tak :slight_smile:

Jeanette - Tak, det er også kommet på forsiden af min hjemmeside :smiley:

Hvor er hun dog smuk :wehuu::wehuu:tillykke med hende, hun ligner bestemt en der er ude på narrestreger :yatta:og som kommer til at sno dig om sine poter :stuck_out_tongue:

Mie - Tak for det. Ja, det bliver spændende hvor meget jeg kommer til at forkæle hende -tihi

Hun optræder i øvrigt allerede i mine drømmer :ups: Ihh, jeg glæder mig :hjerte:

På fredag kan jeg hente skønheden! :rock:

Nøj hvor jeg glæder mig til at få chancen til at kramse i Middelfart :smiley:
VH
Susanne

Susanne - Du skal være så velkommen til det :smiley: Det er jo også et barnebarn til en af jeres derhjemme :slight_smile: Og i øvrigt også være så velkommen til at komme forbi en dag her og kramme…

Tillykke med hende, mand hun er smuk…det er lige før jeg er nødt til at komme til Middelfart og kigge lidt med fingrene :tihi: