Da jeg stod op og gik ned i stuen blev jeg glædeligt overrasket og rørt over det jeg fandt på spisebordet.
Det er sørme skønt, at man stadig efter tre år kan finde små sedler til hinanden der beskriver ens følelser. :love2:
Da jeg stod op og gik ned i stuen blev jeg glædeligt overrasket og rørt over det jeg fandt på spisebordet.
Det er sørme skønt, at man stadig efter tre år kan finde små sedler til hinanden der beskriver ens følelser. :love2:
Det kan man osse efter 19 år <3 min mand skriver osse søde sedler til mig
Har lige modtaget denne på messenger fra ham:
Jan [RIGHT]12:34[/RIGHT]
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)[B]JEG ELSKER DIG/B(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) L er et hjerte på msn
[QUOTE=Quanti´s;887380]Har lige modtaget denne på messenger fra ham:
Jan [RIGHT]12:34[/RIGHT]
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)[B]JEG ELSKER DIG/B(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) L er et hjerte på msn [/QUOTE]
Det er også vigtigt at holde fast i romantikken
Men efter 19 år, er det dejligt at se, at der stadig findes folk der er gode til at holde gnisten ved lige på trods af , rengøring, tøjvask, madlavning, grædende børn, sure unger, og alt mulig andet praktisk i det daglige hjem.
Det har du ret i, og når der er gået 19 år kan man tit høre at folk nærmest bare er forvente med hinanden, de værdsætter ikke hinanden i dagligdagen !