Nu har Mette de sidste to aftener, siddet og arbejdet for mig
Jeg må sige, at jeg syntes hun er skide dygtig -thumbs
Hun har lavet banneret i min underskrift herinde,og så har hun lavet nyt til min forside på hjemmesiden, og jeg er bare super glad for det arbejde hun har lavet [bigloony]
Ja og jeg elsker bare mit Photoshop - og har en lovlig version, og kan derfor hente en del hjælp mange steder Men altså jeg kan måske 10 % af det det kan, så jeg udvikler mig hele tiden - også i kraft af de spændende opgaver/udfordringer jeg får fra “kunderne” -thumbs
Charlotte; Prisen er ikke det afgørende - er jo kun amatør… og det er egentlig mest for ikke at blive holdt for nar (som jeg desværre har prøvet i starten) -høhø
[quote=Justice;52455]
Charlotte; Prisen er ikke det afgørende - er jo kun amatør… og det er egentlig mest for ikke at blive holdt for nar (som jeg desværre har prøvet i starten) -høhø[/quote]
Jeg ved godt, at det ikke er prisen, der er afgørende, og at du laver det, fordi du synes, at det er supersjovt, men alligevel… Du skriver, at du er amatør, men jeg vil mene, at du i så fald befinder dig på en hårfin grænse mellem prof og amatør - husk der er noget der hedder autodidakt.
Dette er ment som et STORT kompliment!!
Og tillykke igen til Maibritt - det er altså superflot - og bliver jo ikke ringere af motivet -wehuu