Se hvad Justice har lavet

Nu har Mette de sidste to aftener, siddet og arbejdet for mig :slight_smile: :slight_smile:

Jeg må sige, at jeg syntes hun er skide dygtig -thumbs

Hun har lavet banneret i min underskrift herinde,og så har hun lavet nyt til min forside på hjemmesiden, og jeg er bare super glad for det arbejde hun har lavet [bigloony]

-storrespekt MEGET flot - også på din hjemmeside!!

(Læste jeg i går noget om 50 kr.?? - så er du for beskeden, Justice! Kvind dig op -likeit …det ville en mand have gjort :p)

-wow hvor er det flot lavet !!! - meget smukt banner :slight_smile:

du må også meget gerne lave mit når jeg engang får mit stamnavn…

Der er virkeligt et godft stykke arbejde bag - photoshop er ikke for amatører - det er et svært program at mestre

Fuck Majbritt hvor er det bare lækkert Stort tillykke med det -wehuu

Mette du er bare super -respekt -respekt

Ja og jeg elsker bare mit Photoshop - og har en lovlig version, og kan derfor hente en del hjælp mange steder :rolleyes: Men altså jeg kan måske 10 % af det det kan, så jeg udvikler mig hele tiden - også i kraft af de spændende opgaver/udfordringer jeg får fra “kunderne” -thumbs

Charlotte; Prisen er ikke det afgørende - er jo kun amatør… og det er egentlig mest for ikke at blive holdt for nar (som jeg desværre har prøvet i starten) -høhø

Nåhhhh, kunne jeg kun sige til det første billede… det var bare for fint!

Wauv endnu et flot stykke JUSTICE DESIGN-storrespekt-ROCK

Stort tillykke Majbritt-ballonkitty-juhu

Det er bare rigtig flot…Tillykke med det

[quote=Justice;52455]
Charlotte; Prisen er ikke det afgørende - er jo kun amatør… og det er egentlig mest for ikke at blive holdt for nar (som jeg desværre har prøvet i starten) -høhø[/quote]

Jeg ved godt, at det ikke er prisen, der er afgørende, og at du laver det, fordi du synes, at det er supersjovt, men alligevel… Du skriver, at du er amatør, men jeg vil mene, at du i så fald befinder dig på en hårfin grænse mellem prof og amatør - husk der er noget der hedder autodidakt.

Dette er ment som et STORT kompliment!!

Og tillykke igen til Maibritt - det er altså superflot - og bliver jo ikke ringere af motivet -wehuu

Ihh det er bare super flot… :smiley:

-wowDet er flot lavet

Mette ka´ bare det der -ROCK

WAUW… det er virkelig flot -wow-respekt
Glæder mig til det bliver min tur -høhø

Hold da op, hvor er det smadderflot. [bigloony]
Tillykke med det! -ROCK

Ej jamen det er bare SUPER godt!!

Glæder mig til hvad vi finder ud af sammen Mette!!

-wow det er bare så flot.

Du er godt nok dygtig -thumbs

Super flot lavet og skønne misser. -wehuu-wehuu

Med et rødt træ i stedet for, kunne det bruges som julekort til hele familien og venner :slight_smile: