Se lige den herlige fyr her

jeg er ikke så god til spædbørn, men den her gut går da bare direkte ind i hjertet, hold da kaje hvor er han bare cute og total nuser

[QUOTE=Johnny;1128412]jeg er ikke så god til spædbørn, men den her gut går da bare direkte ind i hjertet, hold da kaje hvor er han bare cute og total nuser

http://www.bt.dk/udland/se-den-roerende-video-her-synger-mor-baby-til-taarer[/QUOTE]

Den er sød - men det er altså en lille pige Johnny :tihi:

Du godeste hvor er han dog skøn :smelter:
Tænk at en baby på den alder kan blive rørt :hjerte:

nåja, det kan jeg godt se, da jeg så den første gang tidligere idag stod der det var en dreng og der var ingen navn

Jeg tror altså ikke h*n bliver rørt … barnet er nærmere usikker/lidt bange over hvad det er hans mor gør/hvordan hun lyder … men fordi det er hans mor som han er fortrolig/elsker bliver det lidt en blanding af gråd og glæde

:venter:

Jeg tror ærlig talt at den baby begynder at græde FORDI hans mor synger - og det ville jeg dælme osse gøre, hvis der stod en og skreg mig ind i hovedet på den måde…

Han prøver alt hvad han kan uden ord at fortælle, at han ikke bryder sig om det…

Nu har jeg set den igen, og jeg tror faktisk at det er som Kattetøsen-too skriver.
Babyen er usikker og ved ikke hvordan den skal reagere…

Øv. Det havde været sødere hvis det var fordi den var rørt, men det er nok en alt for kompleks følelse, for så lille et menneske…