Se min kat (med baby!)

Valentin og Dina hygger sig i sofaen :smiley: Ja ja, jeg indrømmer at han lå der først, men han flygtede ikke i panik da jeg lagde hende ved siden af ham :høhø:

Og så lige et billede af Dina alene

Og Valentin (fordi det er jo mest et kattegalleri :tihi:) på hans normale plads BAG ved sofaen :høhø:

[QUOTE=Camilla;787770]Valentin og Dina hygger sig i sofaen :smiley: Ja ja, jeg indrømmer at han lå der først, men han flygtede ikke i panik da jeg lagde hende ved siden af ham :høhø:

Og så lige et billede af Dina alene

Og Valentin (fordi det er jo mest et kattegalleri :tihi:) på hans normale plads BAG ved sofaen :høhø:
[/QUOTE]

Nåå, hvor ser det hyggeligt ud :hjerte: og hold da op, hvor er Dina da en dejlig unge :love2:

:slight_smile: er du gal en manke Dina har :slight_smile: :slight_smile: Kæft hun er kær :slight_smile:

Tak :inlove: Ja, hun er rigtig sød og nu er hun også begyndt at smile og pludre, så det er bare skønt.

Tak, ja hun har da ikke tabt sit hår endnu, som alle ellers har sagt til os at hun nok ville :tihi: Jeg håber hun beholder det :høhø:

Hvor er de begge to bare helt vildt lækre!! :smiley: :smiley:

hvor SØDT!
Og bonusbilledet med Dina er da bare for kært! Det er sådan noget Gjøl-trolde-hår :hjerte:

Tak for kigget. Hvor er de søde begge to.:hjerte::hjerte:

Hvor er de skønne begge to. Og hvor er hun da stor allerede, den lille charmetrold :hjerte:

Mon ikke de to nok skal blive gode venner med tiden.

Åhhh så fine begge to, hvor er hun da bedårende Dina:hjerte:

Hvor er de søde sammen :slight_smile:
Dejligt at kattene tager godt imod hende :slight_smile:

Hvor er de dog bare dejlige begge to :hjerte:

Åh, hvor er de skønne begge to :hjerte:

Dejlige billeder :hjerte:

Iiiihh hvor nogle skønne unger! :wink:

Ja Valentin ér jo altså lækker meeeeen hende den bette charmetrold er altså ikke til at stå for! :slight_smile:

Herlige billeder! :slight_smile:

• og håret, det taber hun da ikke! (Agnes gjorde ikke i al fald :wink: )

/Mette

Tusind tak allesammen :slight_smile: Skal også hilse fra Valentin, han sætter pris på der også stadig er nogen som synes han ser sød ud :wink:

Det går bare rigtig stærkt, jeg kan slet ikke forstå hun allerede er så stor, hehe :tihi: Jeg håber misserne bliver ved med at kunne lide hende, lige nu snuser de bare til hende og så smutter de igen hvis hun møffer for meget rundt :wink: Underligt nok er de ikke bange for hendes larm, de kan faktisk finde på at komme løbende hen til hende, hvis hun græder. Det bliver sjovt når hun kan lege med dem en dag :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;787932]Iiiihh hvor nogle skønne unger! :wink:

Ja Valentin ér jo altså lækker meeeeen hende den bette charmetrold er altså ikke til at stå for! :slight_smile:

Herlige billeder! :slight_smile:

• og håret, det taber hun da ikke! (Agnes gjorde ikke i al fald :wink: )

/Mette[/QUOTE]

Tak Mette, jeg håber du har ret mht. håret, hun har da beholdt det hele indtil videre :slight_smile: Det er kun blevet lidt “slidt” bag på :wink:

Hvor er de skønne begge to :hjerte::hjerte:
Ja, du kan vist godt snart lave rottehaler på Dina :love2:

Uha, mon det er en god idé - med katte i huset :uha:

:cool2:

Ganske enkelt bedårende og charmerende - dem begge :hjerte:

[QUOTE=galath;788101]Uha, mon det er en god idé - med katte i huset :uha:

:cool2:[/QUOTE]

Nårh nej :ups: :tihi: