Valentin og Dina hygger sig i sofaen Ja ja, jeg indrømmer at han lå der først, men han flygtede ikke i panik da jeg lagde hende ved siden af ham :høhø:
Og så lige et billede af Dina alene
Og Valentin (fordi det er jo mest et kattegalleri ) på hans normale plads BAG ved sofaen :høhø:
[QUOTE=Camilla;787770]Valentin og Dina hygger sig i sofaen Ja ja, jeg indrømmer at han lå der først, men han flygtede ikke i panik da jeg lagde hende ved siden af ham :høhø:
Og så lige et billede af Dina alene
Og Valentin (fordi det er jo mest et kattegalleri ) på hans normale plads BAG ved sofaen :høhø:
[/QUOTE]
Nåå, hvor ser det hyggeligt ud og hold da op, hvor er Dina da en dejlig unge :love2:
Tusind tak allesammen Skal også hilse fra Valentin, han sætter pris på der også stadig er nogen som synes han ser sød ud
Det går bare rigtig stærkt, jeg kan slet ikke forstå hun allerede er så stor, hehe Jeg håber misserne bliver ved med at kunne lide hende, lige nu snuser de bare til hende og så smutter de igen hvis hun møffer for meget rundt Underligt nok er de ikke bange for hendes larm, de kan faktisk finde på at komme løbende hen til hende, hvis hun græder. Det bliver sjovt når hun kan lege med dem en dag