Se min Lillebror

Syntes lige I skal se en af mine pimsebørn - 4 generation af udkrysningsprojektet hvor der er parret perser ind i birmaen. Lillebror alias Chicabee Pixelmania, er en lille lækker blåmasket dreng, som sørme har fået 4 perfekte handsker - dog ingen kiler. Han bliver herhjemme og overtager tronen efter sin farmand.

Nåh, hvor er han sød :hjerte:

Hvad er kiler? :ups:

Er helt forelsket nu :inlove::hjerte::wehuu:

[quote=Chicabee;374400]Syntes lige I skal se en af mine pimsebørn - 4 generation af udkrysningsprojektet hvor der er parret perser ind i birmaen. Lillebror alias Chicabee Pixelmania, er en lille lækker blåmasket dreng, som sørme har fået 4 perfekte handsker - dog ingen kiler. Han bliver herhjemme og overtager tronen efter sin farmand.

[/quote]

Åh…nej…dette skulle være forbudt…-lovelove-lovelove

hvor er han dog kær :wehuu:

-surrender:wehuu::wehuu:

Nuuurh, hvor er han bedårende -love

Selvom han er en dreng ligner han en prinsessekat :wink: ej, han er bare for lækker.
Er det bare mig, eller kan man godt se den perser i ham… Synes han er ret typer, og har en rimelig høj pande… Mmm, lækker er han!

[quote=Bamse;374697]Selvom han er en dreng ligner han en prinsessekat :wink: ej, han er bare for lækker.
Er det bare mig, eller kan man godt se den perser i ham… Synes han er ret typer, og har en rimelig høj pande… Mmm, lækker er han![/quote]

Jeg syntes dette kuld ligner rigtig meget deres mor og morfar

Her et billede af mor J Lo da hun var på samme alder

Laina - Tænker du evt. på øjnene? For der er lidt perser over formen synes jeg :slight_smile:

Chicabee - Og er mor og/eller morfar et Pimse-afkom, eller? :slight_smile:

[quote=Eife;374706]Laina - Tænker du evt. på øjnene? For der er lidt perser over formen synes jeg :slight_smile:

Chicabee - Og er mor og/eller morfar et Pimse-afkom, eller? :)[/quote]
Hej nej mor er Chicabee J Lo, som er datter af Chicabee Flower Power, som er datter af Rimini.

Her er det Flower, som er mormor

Og Oldemor Rimini

Morfar er Von Frey´s Wild Thing

Far til kuldet er Wehnerts I am Legend, en såkaldt F2 birma

Han har en birma far og en f1 birmamor (½ perser ½ birma)

:tihi:…hænger i på ?

Legends mor - Memphis Belle (som jo er ½ perser)

:wehuu::wehuu::wehuu:han er lækker - men det er farmand jo også :hjerte:

Uhh han er skøn :wehuu:
Billedet ville også være en god reklame for Applaws.

Chicabee - Tak for forklarigen :smiley: Når man ikke lige kender kattene så godt ved man jo heller ikke lige hvem der er forælder -tihi

Urimelig lækker dreng du har dig der Camilla… :wehuu::wehuu: Han er da bare så kær! Nurh… I’m love… Er virkelig også killingeskruk!

Og hvor dejligt, du allerede nu, har fået handsker på alle fusserne… Så må vi jo bare krydse for, at der er kiler i næste generation!!! :slight_smile:

[quote=DK Jannam;374844]Urimelig lækker dreng du har dig der Camilla… :wehuu::wehuu: Han er da bare så kær! Nurh… I’m love… Er virkelig også killingeskruk!

Og hvor dejligt, du allerede nu, har fået handsker på alle fusserne… Så må vi jo bare krydse for, at der er kiler i næste generation!!! :)[/quote]

Han bliver nu slæbt til Silkeborg for bedømmelse alligevel - hans Oldemor havde heller ingen kiler…og hans mormor for lave handsker, hans mor derimod har alt for højt hvidt. Men jeg har faktisk 3 killinger med 4 hvide handsker…så det går rette vej. :slight_smile:

Smukke dreng, skønne dreng - men jeg gætter på at jeg ikke skal lade mig snyde af din bedårende look - du er sikkert en rod :slight_smile:

Årh! Hvor er han dog bedårende :wehuu: