Se min smukke navle

Altså den kat! Nanoq. Han er verdens største manipulator. Vi kalder ham efterhånden kun Jack Sprrow… Kaptajn Jack Sparrow!

Nu blev han jo desværre nødt til at få barberet sit maveskind pga en masse filtrer, fordi hans kattemor tog ham i bad mens han var i fældning (SUK!). Så nu har han fået sådan en lille halvnøgen Sfinx-agtig “se jeg er sølv” mave med små røde dutter på.

Og han bruger den bevidst!

Hver gang jeg spiser, så kommer han og viser sin mave.
Hver gang jeg tænder en vandhane, så ser vi maven.
Hver gang jeg vil sove, så kommer den lille bare mave listende og så skal vi lige se hvor sød den er.

Resultatet er ikke til at stå for. Han VED at han ser sølle ud med den bare mave, at jeg har dårlig samvittighed over at have haft ham hos dyrlæge og at - den ser sød ud den mave! Den er sådan lidt rund i det - I ved nok. Dyrlæger kalder det for fedt, tror vi, men det ord bruger vi ikke mens kattene hører på det vel!

Han får følgende ud af sin adfærd:
mere mad
vand fra hanen
Sover konsekvent under dynen, mens jeg ligger helt skæv og skal holde fast i lagnet for ikke at falde ud af sengen.

Så er det jeg husker filmen. her et par Sparrow citater til at genopfriske hukommelsen om, hvad det er for en kat, der bor hos mig:

“Take it all - give nothing back!” (Jack Sparrow)

“Darling, I am truly unhappy to have to tell you this, but through an unfortunate and entirely unforeseeable series of circumstances that had nothing whatsoever to do with me, poor Will has been press-ganged into Davy Jones’s crew” (Jack Sparrow).

Elizabeth Swann: There will come a moment when you will have a chance to show it. To do the right thing.
Jack Sparrow: I love those moments. I like to wave at them as they pass by.

Norrington: You are without doubt the worst pirate I’ve ever heard of.
Jack Sparrow: But you have heard of me…

Ville gerne have lagt et foto af den manipulerende mave ind, men Kaptajnen vil kun lade den fotografere, HVIS jeg kan garantere, at en masse hunkatte kigger med på kattegale bagefter. Da jeg ikke kan garantere det og ikke vil ud i yderligere forhandlinger med en piratkat, er der derfor ingen foto af maven. Men jeg vil naturligvis forsøge at snige mig til at tage et foto senere, når han sover… -muhaha

Jeg kan ikke garantere at en hunkat ser den, for jeg har jo indtil videre kun Mufti… Men han vil sikkert gerne kigge -høhø

hahaha og måske gerne have en selv :slight_smile:

Zcoremaven hedder han fra nu af:-)

KAPTAJN zcoremave naturligvis -thumbs

Ja, det kunne være at Mufti skulle have en også :wink: Men så skal han også bedøves - han hader at blive rørt på maven -rulleøjne
Jeg får jo snart en lille pige, så kan jeg vise hende den - selvom hun måske er for ung til sådanne anstødelige billeder!
-xxrotflmao

Jamen Missi har da noget at byde ind med. Sådan så hun ud, da vi havde hende til dyrlægen, da vi lige havde fået hende. Vi lader det slet ikke blive så slemt som dengang inden vi tager afsted med hende. Men hvor jeg dog hader disse narkoser, som vi skrev om i din tråd med pelspleje. Det er rigtig trist, når det er nødvendigt, men forkasteligt at man ikke får det gjort for kattens skyld.

Uhhh… Hunkat! Mufti flygtede helt da han så det! Det var alligevel for meget nøgenhed for killingen -øøøvvvs
Synd at de ska i narkose for at få knuderne op -blåblå

Måske Saga og Nuka kan scores på det.

Eller måske man kunne bruge et sådan billede som skræk og advarelse overfor Nuka når hun ABSOLUT ikke vil børstes på mavsen.

Vis hende det til skræk og advarsel… eller til dig selv. Jeg hader det virkelig, men vi har ansvaret for hende og så håber og beder jeg til, at hun må kunne klare narkoserne.

Og sådanne så min Charlie ud første gang jeg så ham. Min datter havde hentet ham ved hans tidligere ejer og taget ham direkte til dyrelægen…

Nokie er også sortsmoke:-)