Se til venstre- min pips

lige nu er det min lille pips der er ude i højre side- han er kommet over og fise husleje af hos dejlige marlene og hendes familie. han har vist allerede lært at stjæle fra deres tallerknerg
min “lille” dreng skal forøvrigt være far hos mette mejdahl i weekenden om alt går vel.

men se på min lille dreng og sig hej til marlene og pinhead & roberto

ooooooppppsss.
det er så højre- flot frøken marseen

øhh hvor, kan ikke se ham ?

MVH
Gitte

Jeg sidder også og ligner et :?

altså når man er ude i off topic menuen s i de billeder de altid kører

[quote=kira v;274197]lige nu er det min lille pips der er ude i højre side- han er kommet over og fise husleje af hos dejlige marlene og hendes familie. han har vist allerede lært at stjæle fra deres tallerknerg
min “lille” dreng skal forøvrigt være far hos mette mejdahl i weekenden om alt går vel.

men se på min lille dreng og sig hej til marlene og pinhead & roberto[/quote]

[quote=kira v;274198]ooooooppppsss.
det er så højre- flot frøken marseen[/quote]

Er du ok :ups:

Han er da fin :wehuu:

For dem som ikke fatter det, så er han her (forhåbentlig)

Ahhh, tak Birthe, jeg troede Kira havde fået pip :tihi:

Kun lidt, hun tog fejl af højre og venstre :høhø:

Kan være hun skal have et H og et V på hver sin hånd :høhø:

Kira - Dejligt at høre at det stadig går godt med skrighalsen

WAU fawn… Den farve kan jeg virkelig godt lide

[quote=Eva K;274365]Kan være hun skal have et H og et V på hver sin hånd :høhø:

Kira - Dejligt at høre at det stadig går godt med skrighalsen[/quote]

Nå, så Pip er kendt for at være en skrighals:? det har vi da sleeeet ikke oplevet endnu :fløjte::tihi:

Han har det rigtigt godt, og ja som Kira skriver så er han blevet en tyv uden lige - der går ikke én dag, hvor han ikke render med vores mad :p.

Men vi EEEEEELSKER Pip :hjerte: - som nu også kaldes Pinse :fnis: og Pinden.

pinden - genialt- det er et godt navn til ham!!! og han er bare en dårlig lilla s men bærer dog kanel. vi var nødt til at teste fo at være sikre. men forhåbentlig giver han kanel og fawn børn hos mette i weekenden.

Marlene - Aah, det er dig der nu er den heldige ejer af Pipsen :slight_smile: Ja, jeg har jo oplevet ham i transportkassen, på udstillinger, til dyrægen etc… Og åh jo, man kan altid genkende ham heelt uden at kunne se ham -tihi

Kira - Ih, er det allerede ved at være tid. Det bliver da spændende! Hvordan har Rynke og hendes mave det nu vi er ved den slags?

Nåårh, hvor er han da skøn - tillykke med ham:wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Han er da bare for lækker… Pinden -LOL… skønt navn til en lille frækkert.

:wehuu:

hun vommer den i extrem grad- hun ser f… bizar ud. og kan se marlene har lagt flerebilleder ind af vidunderet

Kira - Ih,det bliver spændende. Som nævnt en 500 gange er jeg også kun dybt misundelig på dig og Mette -weee

Altså, jeg har ikke en brik forstand på SIA/ORI gruppen - men ham her ser da både sød og fin ud :wehuu:
Det er muligvis ikke katte-politisk korrekt at sige sådan, men jeg synes, at han er søøøøød :wehuu: :thumbup: