Seeee -

Ihhhh hvor går det bare over al forventning - Vanilla er SÅ dygtig, men det er drengene sandelig os :inlove:

Der er ikke så meget væsen mere, og de kan sagtens være ved mig alle 3 og blive nusset :hjerte:

Lige et af dem alle 3 - :smelter:

Sika, der ligger ned, Quinci der sidder tættest ved døren, og Vanilla, der er noget sløreret :slight_smile:

Nøj hvor sødt :inlove:
Hvor er det skønt at det går så godt :slight_smile:

Hvor er det altså bare dejligt at se! :smiley:

Takker for kigget.

Dejligt at se :slight_smile:

Hvordan går det ellers med hende? Er hun begyndt at gå på bakken og spise/drikke igen? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;575421]Dejligt at se :slight_smile:

Hvordan går det ellers med hende? Er hun begyndt at gå på bakken og spise/drikke igen? :)[/QUOTE]

Tak fordi du spørg Eva …

Men det går helt fint, hun går både på bakke, spiser (gerne det drengene spiser) og drikker fint :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

HVOR dejligt, Lotte!!! :thumbup:

Det varer vist ikke længe, før vi se dem alle sammen sove i en bunke :hjerte:

Hvor er det dejligt at se, at de allerede er så trygge ved hinanden. Er det ikke bare spændende at følge dem? Det synes jeg i hvert fald det er herhjemme med mine tre.

Årrrrrh Lotte - Hvor er det bare skønt at du har fået din prinsesse, og at det går over al forventning :slight_smile:
Dejligt billed af dem :smiley:
Jeg vil også have en prinsesse der kan holde styr på mine drenge !!! :slight_smile: Hihihi

:hjerte::hjerte::hjerte:

Det var godt nok en hurtig og nem familiesammenføring - rigtig dejligt at se.

[QUOTE=galath;575464]Det varer vist ikke længe, før vi se dem alle sammen sove i en bunke :hjerte:

Hvor er det dejligt at se, at de allerede er så trygge ved hinanden. Er det ikke bare spændende at følge dem? Det synes jeg i hvert fald det er herhjemme med mine tre.[/QUOTE]

Jo, det er bare rigtig spændende, og kan se det går meget bedre fra hver dag der går - Så det er bare super, og ikke mindst dejligt :slight_smile:

Nååår! Hvor er de kærer:D

Ejjj hvor er det da bare dejligt, at sammenføringen går såååå let :wink:
Og de er jo super smukke alle tre :hjerte:
Glæder mig super meget til at se alle billederne, som Kimilla får taget i weekenden af dine smukker bimser :wink:

nuttede! elsker birmaer :slight_smile:

Man skal altså også være mindst 3 for at nedlægge en slange af den størrelse…!!

:rock: :tihi:

Hvor er de fine dine isbjørne :hjerte:

Skønt med sådan en nem og smertefri sammenføring. Tillykke til dig og dine dygtige katte. :slight_smile:

Hvor er de søde - og Vanilla er da et skønt navn!

Tak allesammen …

I dag har der kun vært væsen to gange, det er sku godt - Mor er stolt :slight_smile: