Select gold foder m/mere

hejsa

vores kære dr dyr er ved en fejl(iflg ham selv) kommet til at sylte vores bestilling af speciel-foder til kattene, normalt plejer vi at bruge hills w/d , men dette foder falder ikke i herrens smag, så vi ville så prøve rc diabetic istedet og jeg har haft en længere korespondance med rc vedr dette foder og de sagde at de samarbejdede med tilst dyrehospital og det er jo vores dr dyr, så vi tog derover i mandags for at bestille rc diabetic, først mente de ikke det ku skaffes , men da jeg så fortalte om mine samtaler med rc ku det pludselig godt skaffes alligevel, så vi bestilte 3 ps af 3,5 kg stk, det skulle så være kommet idag, men blev i onsdag ringet op af dr dyr og de ku ikke nå at få det før fredag næste uge, pga af ferie osv.
men da foderspanden er ved at være tom måtte vi jo så ty til andet foder imens, har så lige købt 2 kg select gold sensitive hair +skin som bliver blandet op med det sidste diætfoder, vil så lige høre om kender dette foder og hvad jeres erfaringer er med det foder, jeg ved godt det ikke er diæt-foder osv og nok heller ikke det bedste foder , men nu skulle det prøves i nødstilfælde og mangel af bedre.