[QUOTE=Sim-Sim;1154279]Hej Bettina…long time no see 
Jeg bruger bl.a. Eukanuba til mine MCO’er…de eeeeeeeelsker det og deres pels er flot.
Derudover får de jo en masse vådfoder…
Jeg fik så lige en tanke…orm?[/QUOTE].
Beklager mit sene svar, men jeg er lige begyndt på ny uddannelse, som har fyldt temmelig meget og taget min tid.
Jeg har været ved at kigge på Eukanuba. Jeg er ikke i tvivl om at det er et godt foder, men jeg synes det er lidt for dyrt i forhold til min økonomi. Selvfølgelig skal det ikke gå ud over kvaliteten af foderet. Men kan jeg finde et mærke, som både er godt og lidt billigere, så håber jeg det.
Din tanke om orm har jeg også overvejet, men der er intet i hendes afføring eller væremåde, der tyder på orm. Omvendt havde jeg selv tanken tidligere, hvor hun kastede op, men det viste sig at være foderet skyld, da jeg foderede med applaws, hvilket ingen af kattenes maver kunne tåle. Så jeg skyndte mig at få købt en pose Iams igen og blande sammen med, og siden har der ikke været problemer.
Nu har jeg fodet med Select Gold i nogle dage, og ud fra Trutters erfaringer lyder det som et godt foder, jeg også KUNNE have fundet på at bruge for eftertiden. At det er Maxizoos eget mærke lægger jeg ikke særlig betydning i. De sælger meget foder og ting til dyr, så tænker, de må have en vis erfaring at trække på, når de laver deres eget mærke. Problemet er så bare, at foderet ikke er det første kattene falder over. Det kan godt spises, men ikke noget der er videre fantastisk.
Jeg har kigget på Iams til senior katte, men er stadig påpasselig, da jeg tænker om fedtindholdet på denne variant også er lavt. Sanabelle, senior, har også været oppe i mine overvejelser.