Selkirk rex

på opfordring fra mega,sætter jeg da lige lidt fotos ind af mine små blå basser -høhø

Her er mine smukke selkirk rex [bigloony]

Hold da op hvor er de flotte [bigloony]

Sikke nogle skønne basser -forelsket

-wow -wow hvor er de skønne

taak alle sammen,glæder mig rigtigt meget til at arbejde på,at de bliver godkendt i fife,men det kræver jo en 8 generations ren selkirk stamtavle,så der er arbejde i dem et par år,men jeg er sikker på folk vil kunne lide dem, man kan dog få stamtavler på dem allerede nu,begge mine har danske stamtavler, selvom de er importer.

hvor er de dog dejlige [smilie=hate-smile.gif]

Hvor er de fine! Jeg kan virkeligt godt lide den krøllede pels -love

glæder mig til at vise jer,de små killinger når de kommer. [bigloony]

Mange tak for kigget - MUMS, hvor er de dejlige -love
Hvad er racen “lavet” på baggrund af?

-uh [bigloony] Hold da op, det må jeg nok sige, hvor er de dejlige. Glæder mig bestemt til at se killingebilleder. [bigloony]

hejsa.
var da så lidt,her lidt baggrunds info omkring dem

Selkirken er en naturlig opstået mutation. Der blev født et kuld killinger i Amerika i 1987.I kuldet var en af killingerne (Curly) krøllet, det var begyndelsen til selkirken.

På en selkirk rex, er pelsen som på et får, dejlig blød og krøllet.Det er ikke alle killinger i et kuld der bliver krøllet (Curly) nogle bliver det man kalder (Straight) glathåret. (Straight) killinger er meget vigtige for os i avlen.

taak,glæder mig så meget til de kommer selv,hun har termin 30 juni,så der er ikke længe igen,og skal nok poste tonsvis af fotos,lige så snart de er her. [bigloony]

Hvor er de bare skønne [bigloony]

Smukke og så bedårende…bliver da helt forelsket nu -love

Hvor er de bare nuser… Selv om de selv lidt sjove ud, på den charmerene måde… Men kære, det er de i hvert fald… [bigloony]

taak camilla.

håber der kommer nogle flere af dem i dk,for de har bestemt fortjent at komme ud til flere. [bigloony] [bigloony]

De er altså nogle herlige krøltopper -love -love -love -love

For filan da -love -love -love … Ih, sådan en ville jeg godt eje -lovelove -lovelove

jamen du er da velkommen til at tage et kig,når de små er født blinker [bigloony] [bigloony] men pas på de er ekstremt vanedannende -høhø

-kramer -Nej hvor er de kære.Har faktisk ikke set den race før.Findes der mange forskellige REX varianter?

Det går slet ikke… jeg er jo allerede afhængig af NFO -hæhæ