Men betaler i for genvisit på eventuelle skader?
Ved ikke lige hvad du mener.
På den klinik jeg bruger betales ikke før behandlingen er færdig.
Ting der sker forårsaget af dyret har været i behandling, f.eks. en narkosereaktion, genbedres uden beregning.
Ja 188 per konsultation - desværre:-)
Med mindre det er dr- dyrs skyld at vi kommer igen. Sidstnævnte har jeg dog kun prøvet en gang - og det var denne dyrlæge slemt trist over. han har nemlig aldrig før lavet en sterilisation, hvor det gav et operationsbrok:-) stakkels mand:-)
Knus
Ok Betaler man for kontrol af det der er lavet hen af vejen eller er kontrollen gratis
Jeg betaler kun extra hvis dyrelægen skal gøre andet end at checke
det betaler vi ikke ekstra for… f.eks har zalsa lige været inde og fået taget prøver af sin læbe, og den 10 skal hun ind og have taget sting ud, og der skal vi intet betale… det hører med…
Ja, jeg betaler for opfølgende kontrol.
Jeg har haft Yrja afsted to gange, grundet en meget hævet mælkekirtel (som nu heldigvis er blød igen -thumbs ) og første gang betalte jeg kun ½ pris fordi de syntes det var dejligt at jeg havde taget hende til mig … anden gang var lørdag formiddag og jeg var ellers blevet truet med vagttillæg -uha men betalte ‘‘kun’’ for opfølgende kontrol.
Det kommer nok an på hvad der er lavet. Min ene hund fik fjernet en stor fedknude på brystet. Fjernelse af stingene var med i beløbet, men efterfølgende gik såret alligevel lidt op på måske en centimeter hvorfor jeg igen kontaktede dyrlægen som kiggede på det og jeg fik noget penicillinsalve med. Dette var også uden beregning fordi det var en “følgeskade” efter operationen.
Men hvis nu ens kat er blevet behandlet for f.eks. blærebetændelse og denne kommer igen kort tid efter, ja så tror jeg man må betale for en ny konsultation, men jeg er ikke sikker.
Jeg havde på et tidspunkt en killing med lungebetændelse som havde brug for injektioner over en hel uge.Her betalte jeg kun et konsultationsgebyr og så ellers medicinen fra gang til gang.Men det ved at være nogle år siden så ved ikke om jeg stadig ville få denne rabat.Men mener nu de sagde at det var EN behandling og derfor skulle jeg ikke betale for hver gang [bigloony]