Selvfølgelig skal vi bruge straf

Jeg foretrækker at bruge en sammenrullet avis.
Du bør helst ha’ en liggende flere steder i huset,
så du hurtigt kan nå en, når hunden gør noget galt.

Så næste gang din hund gør noget galt eller ikke hører efter, tager du hurtigt en sammenrullet avis og slår dig selv gentagne gange i hovedet, mens du råber: “Elendige træner, elendige træner”

Roy Hunter - Kendt amerikansk hundetræner

:smiley:

-LOL -thumbs

-xxrotflmao kan vi ikke lære ALLE den træningsmetode!!

-LOL

Den var fed -LOL-LOL-LOL

Har brugt metoden i flere år nu… den virker :wink:

Haha hvor godt sagt ! -thumbs -høhø

Og her var jeg li…ge ved at droppe gulvvasken for at taste løs i protest -LOL

-LOL

-rofl -rofl -rofl -rofl -rofl

-xxrotflmao

Det værste er, den alle først hund jeg købte (også en rotte) fik jeg faktisk den besked. Avisen skulle så bruges til hunden.
Sådan opdrager man en Rottweilere -ked
En stor opdrætter, med mange år på bagen og dumme lille mig, der ikke viste bedre -ked

Heldigvis er jeg blevet kloger og ved at du abselout ingen ting vinder ved at slå din hund, tværtimod - den mister respekten for dig som en leder.

Uha hahahhahhaa

Jeg tænkte"Åh nej! Og det forum er LIGE oprettet og så dukker den slags allerede op!"
Jeg var allerede forsvarsberedt, da jeg åbnede det!

Og så er det præcis min træningsmetode, som du beskriver! haha

Der fik du mig!

:-))))

Heldigvis!

Pyyyh:-)

Bailey - en af verdens førende dyretrænere - siger også, at

"hvad gør du, hvis du træner med en klikker som markør, og du klikker mens dyret gør noget uønsket?

Du giver dyret en godbid og går ud af lokalet, ned i din kælder, hvor din madres allerede står op af væggen i forvejen - og så banker du dit eget hoved ind i den madres tre gange, mens du husker dig selv på at planlægge din træning bedre til næste gang!"

Hehehe

Det virker!

Lever med at køteren resten af livet lægger sin snude på min venstre skulder, når jeg beder om et Kys -doh

Ann - ejer af en clickerwise hund -tihi

Ps… vil lige gøre opmærsom på denne oldgamle tråd fra nyhedsgruppen - som dengang var et levende sted med gode debattører :slight_smile: Flere af dem har jeg mødt, enten på fælles ture i hundeskov, til træning eller ude til stævner rundt om i DK

http://groups.google.com/group/dk.fritid.dyr.hund/browse_frm/thread/1e05d028841eb002

Hehe

kender det for godt. Klik forkert TO gange med Ace, så skal du til at rette det:-)

Men man bliver dygtig af at have sådan en vams!

-LOL-LOL

Her bruger vi fluesmækkere,de slår ikke så hårdt som våde aviser-tihi-tihi

…Og jeg må så lige komme med et

TØHØ…-høhø

Det kaldes pulstræning

-tihi-tihi-tihi-tihi

Enig! (I Hanne Megas indlæg)