Selvfølgelig virker det underligt

at jeg kan poste mens at forumet er nede, men det er fordi jeg har fået lov til at hjælpe med at teste og oversætte.

Jeg tilbød min hjælp og de modtog tilbudet…derfor er jeg lidt foran på det nye forum

Det er bare så spændende og dækker så mange af de ønskede behov der har været her på kattegale.

Jeg håber at i alle kommer til at sætte stor pris på de ændringer der er blevet lavet.

Det har været hårdt arbejde, men for et bedre kattegale har det været det hele værd.

Jeg er bare sååååååååååå lykkelig for at du havde overskud og kræfter til dette Birthe, så 100000000000 tak for din indsats, og nu skal vi andre så til at lære hvad vi skal gøre, men jeg stoler på at du hjælper os

Det siger jeg også Birthe - uden al din hjælp med sprogfilen og diverse tests ville vi ikke have været klar før om laaaaaang tid

Ja Birthe… det er SÅ fedt du har trådt til!! Tak!

Thumbs til dig Birthe.Det er super flot et stykke arbejde du også har ydet.

Knusser til jer alle som har kæmpet for dette her…

synes det er super fedt KG har fået denne type debatfora - et jeg kender i forevejen :stuck_out_tongue: så her bliver der vist ikke de store vanskelighedder… men jeg kan jo blive klogere -tihi

Jeg har set hvor meget du har knoklet ¨med det, det er sgu skide godt gået af dig kære Birthe

Ja af jer ALLE SAMMEN

KNALD GODT GÅET TØSER

OG PP FNIS

I er bare super go´e ( smiley med tommelfinger i vejret )

Tak, det har været en fornøjelse at lave det stykke arbejde.

-thumbs

ja - som jeg også skriver her http://www.kattegale.dk/forum/blog.php?b=3

det har VIRKELIG været en fornøjelse :slight_smile: -hop

Jammmmmmmeeeennnnn
Fedt med et ny opsætning, men nå man nu er en gammel, gammel kone som ikke har ret godt fat i det med forums. Så er det væmmeligt nyt, og nogle ting jeg ikke kan finde ud af SNØFT.
Bla. hvor f… finder jeg de f… smilier nå jeg skriver indlæg… kan ikke finde dem …Men ellers godt, Jeg kan se at Regitze har fået nye og spændende ideer.
Håber at det kommer til at køre, med den gode stemning.
Hilsen en gammel gammel KOne

[QUOTE=Free Jazz;49355]Jammmmmmmeeeennnnn
Fedt med et ny opsætning, men nå man nu er en gammel, gammel kone som ikke har ret godt fat i det med forums. Så er det væmmeligt nyt, og nogle ting jeg ikke kan finde ud af SNØFT.
Bla. hvor f… finder jeg de f… smilier nå jeg skriver indlæg… kan ikke finde dem …Men ellers godt, Jeg kan se at Regitze har fået nye og spændende ideer.
Håber at det kommer til at køre, med den gode stemning.
Hilsen en gammel gammel KOne[/QUOTE]

Ja ja du gamle du må¨følge med ungdommen :wink: ha ha ha…

Det er blevet super godt, og noget nemmere at navigere rundt i :0) (Men er nok fordi andre foraer jeg er på at bygget op ens )

[quote=Free Jazz;49355]Jammmmmmmeeeennnnn
Fedt med et ny opsætning, men nå man nu er en gammel, gammel kone som ikke har ret godt fat i det med forums. Så er det væmmeligt nyt, og nogle ting jeg ikke kan finde ud af SNØFT.
Bla. hvor f… finder jeg de f… smilier nå jeg skriver indlæg… kan ikke finde dem …Men ellers godt, Jeg kan se at Regitze har fået nye og spændende ideer.
Håber at det kommer til at køre, med den gode stemning.
Hilsen en gammel gammel KOne[/quote]

Herinde http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=2699 forklare MissT hvad problemet evt kna være