Selvom det ikke er et hundegalleri

Synes jeg alligevel jeg vil vise jer et billede af vores nye hvalp,Sika.Hun er 5 uger,så vi får hende om en md.

Synes bare hun er rigtig kær.Hun vokser op med en masse katte,og mine katte var rigtig glad for vores gamle hund,så jeg tror sagtens de kan finde ud af det -tænkekitty

Nååååååååååååååååå hun er godt nok dejlig -forelsket -forelsket Kan godt forstå at hun skal vises lidt frem -høhø -love -love

Selv som inkarneret hunde-Uven kan jeg sagtens se det enormt dejlige i den hvalp! -love -love -love
(Jeg er ret bange for dem… men den der er absolut ikke skræmmende -høhø )

uha det er en stor mis den der. Men den er skøøøøøøøøøøøøøn [3dog-bone.gif] [3dog-bone.gif] [3dog-bone.gif]

ååååååååh hvor er hun fantastisk !
er hun en golden retriever?

Ja hun er en Golden Retriever.Hun er lige blevet 5 uger,så hun er nok noget størrere når vi henter hende om en md.Jeg glæææder mig…
Forøvrigt -Hendes øjne ser lidt matte ud på billedet,men det er fra blitzen på kameraet.

Sikke en nusser, tillykke med hende -love

Åhhhhhhhhhhhhhhhh puuuuuuuuuuuuuuuuus… klappe klappe klappe

De er altså dejlige sådanne små vapser, de burde ikke blive større efter min mening -love -love -love

intet kan smelte ens hjerte som sådan en lille vuffer…

NUUUUUIIIIIIIIIIIII -uha

Hun er da bare HELT uimodståelig -love -love -love -love

Tillykke med hende [oregonian_bear9.gif]

Nåååårh, hvis hunde som den der aldrig blev større eller fik grovere udtryk ja så var det nok hunde mit hus var fyldt med

den er godt nok et nummer for sød -lovelove

Bestemt ikke her!
Både hvalpe og killingerne er dejlige, enig, men jeg foretrækker til enhver tid de voksne dyr.

Sikke da en skøn bette en, og hvilket ansigt -love -love -love
Hun ligefrem udstråler af kærlighed -love

Åhhh… så kær, så kær -love -love -love