Selvom man er yngst, behøver det ikke betyde

man er mindst:)
Jeg skal hilse fra Knud og sige, at den der lille hvide maddike, vi kalder Viggo, ikke skal tro han er noget.
Knud har luret Viggo og lader ham ikke vinde når de slås. Det ser så sjovt ud, for Viggo kredser omkring Knud og man kan ligefrem læse mellem hans ører:“Dette har jeg ikke prøvet.” når han så springer på Knud, så ruller den røde bare rundt og puffer maddiken væk:tihi::tihi::tihi:
Jeg ved ikke om det ses så tydelig på disse billeder, men de havde altså ikke tid,Viggo havde ihvertfald ikke:høhø::høhø:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;481772]man er mindst:)
Jeg skal hilse fra Knud og sige, at den der lille hvide maddike, vi kalder Viggo, ikke skal tro han er noget.
Knud har luret Viggo og lader ham ikke vinde når de slås. Det ser så sjovt ud, for Viggo kredser omkring Knud og man kan ligefrem læse mellem hans ører:“Dette har jeg ikke prøvet.” når han så springer på Knud, så ruller den røde bare rundt og puffer maddiken væk:tihi::tihi::tihi:
Jeg ved ikke om det ses så tydelig på disse billeder, men de havde altså ikke tid,Viggo havde ihvertfald ikke:høhø::høhø:
Knus Elin[/quote]

Maddike ??? Vil du så lige sige til Knud, at det må han altså ikke kalde Viggo!!! :venter:

Hvor ER de fine begge to…tænk at Knud er blevet så finer en misser OG stor er han også. Jeg vil tro han er lige så stor som hans mor NU :uha:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Knud ???

Hvor er du bare vokset hurtigt… :besvimer: … du er bare for lækker.

Og Viggo, din lille spirrevip - det er ikke altid størrelsen, der afgør det - så prøv du bare at mule ham der Knud igen og igen og igen og igen…

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Jeg skal hilse fra Knud og sige tak for de søde ord, men han synes stadig Viggo ligner en maddike:tihi::tihi:
Knus Elin

Hold op, hvor Knud bare ligner min Bambina (bortset fra at hun altså er et lille pjok på ca. 3 kg), der mangler næsten kun den hvide halespids … :thumbup:

Hold da lige op Knud er blevet stor :uha:

Men dejlige ser de nu ud begge to. Det er så dejligt at se, de har hinanden at lege med :wehuu:

Sikke hurtig de to kængte vokser, de er bare rigtig dejlige takker mange gange for de dejlige billeder

MVH
Gitte

Knud og Otto er faktisk lige høje. Det snyder mig tit, når de to “små” er inde og Knud kommer gående, så tror jeg det er Hans Otto der er kommet ind:tihi::tihi:
Knus Elin

Knud er huskat, ikke? - I øvrigt et lækkert eksemplar… :hjerte:Men hvad er Viggo?? :øhmm: Ligner en Snowshoe…

Ja men du har fuldstændig ret i begge dele. Viggo er Danmarks første og mig bekendt eneste avlshan.
Lige nu ligger den skøre og fjollede og helt fantastiske dejlige kat og ruller rundt foran mig, så jeg ikke kan se skærmen:hjerte::hjerte:
Knus Elin

:kryds::kryds:

Var det muligt at få et billede af Knud og Otto sammen ???

:hjertehop::hjertehop:

Var det muligt at få et billede af Knud og Otto sammen ???

:hjertehop::hjertehop:[/quote]
Jeg tror det ikke lige nu, for Otto mener at killinger er noget vor herre har skabt i vrede. Det er jo ikke sådan at blive en ældre herre, der hvor han før nussede om hitterne, er han nu blevet en sur og vranten gammel kat overfor killinger.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;482819]Jeg tror det ikke lige nu, for Otto mener at killinger er noget vor herre har skabt i vrede. Det er jo ikke sådan at blive en ældre herre, der hvor han før nussede om hitterne, er han nu blevet en sur og vranten gammel kat overfor killinger.
Knus Elin[/quote]

:hjerte::hjerte:

Måske skulle Otto nyde sit otium her ???

:kryds::kryds:

H.O har helt ret…killinger spiser 5 kg’'s kastrater på et stykke brød til frokost…

stakkels H O

[quote=haneben;482981]H.O har helt ret…killinger spiser 5 kg’'s kastrater på et stykke brød til frokost…

stakkels H O[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Skøre skid…

[quote=Leopolds mor;482819]Jeg tror det ikke lige nu, for Otto mener at killinger er noget vor herre har skabt i vrede. Det er jo ikke sådan at blive en ældre herre, der hvor han før nussede om hitterne, er han nu blevet en sur og vranten gammel kat overfor killinger.
Knus Elin[/quote]
Lige da jeg læste det, kom jeg til at tænke på filmen om de ‘Gnavne gamle mænd’.
Jeg kan lige se Otto sidde og ulme som Goldman. -LOL
Otto er bare betydeligt pænere.

[quote=Leopolds mor;481772]man er mindst:)
Knus Elin[/quote]
Jeg synes godt, man kan se på dem, de ikke har tid…
Jeg kan også levende se dem kredse om hinanden - helt oppe på neglene og med krum ryg,
der er da ikke noget sjovere/dejligere end at se katte lege, så behøver man ingen TV. :inlove:

Men hvis Snowshoe har samme temperament som Siamesere, skal Viggo nok få det lært,
du ved - det er ikke størrelsen, det kommer an på; :tihi: og orientalske misser giver ikke uden videre op.

Jeg er altså ret vild med ham Knud, der er nu noget ved røde misser. -lovelove

[quote=Bente_K;484229]Jeg synes godt, man kan se på dem, de ikke har tid…
Jeg kan også levende se dem kredse om hinanden - helt oppe på neglene og med krum ryg,
der er da ikke noget sjovere/dejligere end at se katte lege, så behøver man ingen TV. :inlove:

Men hvis Snowshoe har samme temperament som Siamesere, skal Viggo nok få det lært,
du ved - det er ikke størrelsen, det kommer an på; :tihi: og orientalske misser giver ikke uden videre op.

Jeg er altså ret vild med ham Knud, der er nu noget ved røde misser. -lovelove[/quote]

Jeg kan godt love dig Viggo ikke giver op, selvom han i disse dage er lidt slatten fordi han har det, som ligner optakten til en forkølelse hos mennesker. Så Viggo er på penecillin og sover dermed lidt mere en sædvanlig, ellers er han ligså fræk som han plejer at være.
Knud, kæmpemissen med den lille tøsestemme, tager bare en ekstra slapper og lader op til den hvide igen er klar til slagsmål.
Fik at vide igår hos dyrlægen, at Viggo vejer lige knap 4 kg og knud er noget størrer, så er spændt på hvad han vejer.:):slight_smile: For han har bestemt ikke tid til sådan noget pjat, der er jo en Viggo der skal holdes i ørerne:tihi::tihi:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;484262]Jeg kan godt love dig Viggo ikke giver op, selvom han i disse dage er lidt slatten fordi han har det, som ligner optakten til en forkølelse hos mennesker. Så Viggo er på penecillin og sover dermed lidt mere en sædvanlig, ellers er han ligså fræk som han plejer at være.
Knud, kæmpemissen med den lille tøsestemme, tager bare en ekstra slapper og lader op til den hvide igen er klar til slagsmål.
Fik at vide igår hos dyrlægen, at Viggo vejer lige knap 4 kg og knud er noget størrer, så er spændt på hvad han vejer.:):slight_smile: For han har bestemt ikke tid til sådan noget pjat, der er jo en Viggo der skal holdes i ørerne:tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]
Nårrh, det lille pus. Håber, han snart er parat til en slåskamp igen. :inlove:

Jeg tænkte nok, han ikke uden videre giver op. De fire kilo er jo også lutter muskler,
så pyt med om Knud vejer lidt mere, - det er nok bare fedt og pels… :tihi: Sig det ikke til ham.
Det er også vigtigt, at de små kender deres plads.