Seneste billede af din kat - marts 2013

TAK Dobbelt F :slight_smile:
Vi er også umådeligt glade for og stolte af vores fartstribe.

[QUOTE=Bølle-missen;1035968]

Bernie var ikke i humør til at være model :D[/QUOTE]

Sådan en blå himmel er altså en dejlig baggrund og solen an fantastisk lyskilde

:slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1036169]Vi ER altså bare Gode Venner…

Og vi har forskelligt-farvede laserøjne, der alligevel passer sammen :wink:

[/QUOTE]

Jeg bliver altid i godt humør når jeg ser dine katte :hjerte:

GIC Sundisk Givenchy Pour Homme måtte en tur i løbegården da håndværkeren skulle arbejde der hvor han har domæne. Det lykkedes sandelig at få et par skud gennem hegnet, han er en af dem der stikker næsen helt op i linsen. Pour Homme er en vildtfarvet abyssinier der bliver 5 år til maj

Årh, hvor er han dejlig! :inlove:

Ticket pels i solskin - hvad er vel skønnere… :smiley:

Der er han jo, den lille kælepot :slight_smile:

Desværre lidt uskarpt, fordi det er taget uden blitz. Til gengæld TA-DAH Et billede af Ozzy med åbne øjne :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1036382]Desværre lidt uskarpt, fordi det er taget uden blitz. Til gengæld TA-DAH Et billede af Ozzy med åbne øjne :tihi:
[/QUOTE]

Århhh det ser ud som om han har hjerter i øjnene :smelter:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1036382]Desværre lidt uskarpt, fordi det er taget uden blitz. Til gengæld TA-DAH Et billede af Ozzy med åbne øjne :tihi:
[/QUOTE]
Århhhh lille lotte :hjerte:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1036323]GIC Sundisk Givenchy Pour Homme måtte en tur i løbegården da håndværkeren skulle arbejde der hvor han har domæne. Det lykkedes sandelig at få et par skud gennem hegnet, han er en af dem der stikker næsen helt op i linsen. Pour Homme er en vildtfarvet abyssinier der bliver 5 år til maj

[/QUOTE]

Mountain lion look…! :hjerte:
VH
Susanne

En meget afslappet Lillemand på weekendens udstilling :hjerte:

[QUOTE=Susanne W;1036597]Mountain lion look…! :hjerte:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og så er han så sød med sine små, runde hankattekinder :hjerter:

Chili har fundet sig en plet i solen.

Se, hvad vi har fået, siger Chili og Asani.

Det var lidt morsomt, at de sad/lå og sendte kuglen frem og tilbage til hinanden. Nok ikke med fuldt overlæg, dog :slight_smile:

Jeg gik egentlig i Petworld for at købe et bestemt kradsebræt, som så var udsolgt. Og så måtte jeg jo finde noget andet at købe, ikke sandt :ups:

Det var han nemlig. Jeg var forbi hans bur adskillige gange, og når ikke han sov, lå han bare afslappet og betragtede verden udenfor med det dér rare udtryk:hjerte: i ansigtet.
Han havde virkeligt en god udstillingsoplevelse denne gang. :thumbup:

      • Updated - - -

Helt forkert. Så skal du da boykotte biksen indtil de får varen hjem igen. Evt. skrive et læserbrev eller stille dig op udenfor med et skilt… :høhø:

Dejlige billeder for øvrigt. :thumbup:

JumJum er teknikfreak, så han elsker smartphones, tablets og iPads.
Han spiller vist snart mere end en nørdet teenager :slight_smile:
Han spiller endda på en slukket tablet… Dasker vildt på skærmen for at få liv i den.

Røsse synes det er såååå keeeedeligt.

[QUOTE=FinnFrode;1037171]Det var han nemlig. Jeg var forbi hans bur adskillige gange, og når ikke han sov, lå han bare afslappet og betragtede verden udenfor med det dér rare udtryk:hjerte: i ansigtet.
Han havde virkeligt en god udstillingsoplevelse denne gang. :thumbup:


[/QUOTE]

Tusind tak for denne kommentar, Finn Frode :slight_smile: En god oplevelse er lige præcis, hvad jeg går efter på hver udstilling. Jeg havde desværre ikke tid til at kigge ofte til ham, så det er super dejligt, at andre kigger ned og siger hej :hjerte: Han er en rigtig rar kat, og jeg bliver så glad, når andre roser ham - tak for det :slight_smile:

Min lille blå charmetrold

Cats og Conni

[QUOTE=FinnFrode;1037171]Helt forkert. Så skal du da boykotte biksen indtil de får varen hjem igen. Evt. skrive et læserbrev eller stille dig op udenfor med et skilt… :høhø:

Dejlige billeder for øvrigt. :thumbup:[/QUOTE]

Nej, Finn Frode. Der er en regel, der hedder, at man ikke kan forlade en dyrehandel uden at købe noget. Jeg mener, det står et eller andet sted i kattenes Grundlov :gruble:

Smuk,smuk kat :hjerte::hjerte:
Cats og Conni