Seneste billede af din kat - marts 2013

[QUOTE=danpia;1035006]Så fik jeg lov at lægge ud :slight_smile:

Har lige leget ‘studie’ med katte-dyrene for første gang, det er ikke nemt :høhø:

Men her er et par billeder af Chayton

Og et hvor han skulle hen og kigge på ‘slaven’ :slight_smile:

:-)[/QUOTE]

Så smuk, så smuk! :wehuu:

Ak hvor jeg ofte kan ærgre mig over jeg aldrig fik taget billeder af den smukke bengal…

Luna ER altså bare madglad :tihi:

Morgen hygge :inlove:

[QUOTE=Kimilla;1037521]Så smuk, så smuk! :wehuu:

Ak hvor jeg ofte kan ærgre mig over jeg aldrig fik taget billeder af den smukke bengal…[/QUOTE]

Du er meget velkommen til at kigge forbi en dag, når/hvis du orker det.

:slight_smile:

Mosier syntes godt lige, at ipoden kunne være med på at lege lidt. :slight_smile:

Prikke prikke

Aw, kom nuuuuuuuuu.

Fællesvagt i udestuen:

[QUOTE=Itzy Bitzy;1037904]Morgen hygge :inlove:

[/QUOTE]

Hvor dejligt :hjerte:

• Updated - - -

[QUOTE=Blabl;1037950]Mosier syntes godt lige, at ipoden kunne være med på at lege lidt. :slight_smile:

Prikke prikke

Aw, kom nuuuuuuuuu.

Fællesvagt i udestuen:
[/QUOTE]

Sig mig, er Mosier en af de katte der ser kære ud lige meget hvad de gør, eller viser du os kun de gode billeder? :smelter:

[QUOTE=Enki;1037982]
Sig mig, er Mosier en af de katte der ser kære ud lige meget hvad de gør, eller viser du os kun de gode billeder? :smelter:[/QUOTE]

Tja, det kan du selv få lov at bedømme :høhø:

Hm! Jeg har faktisk ikke ret mange “dårlige” billeder af ham. Måske har du ret. :tihi:

[QUOTE=Blabl;1037991]Tja, det kan du selv få lov at bedømme :høhø:

Hm! Jeg har faktisk ikke ret mange “dårlige” billeder af ham. Måske har du ret. :tihi:[/QUOTE]

Jeg må sige, at jeg synes også han er kær på disse billeder, til trods for at våd Mosier ikke er det der klæder ham bedst :tihi: Han er vist bare en dejlighedskat :hjerte:

Jeg kan i øvrigt godt huske det med den turkise baggrund & det er altså et godt billede! :slight_smile:

Min bror kat, Alice :høhø:

Fjolleri i et af Instagrams gratisprogrammer :wink: :muhaha:

[QUOTE=Ann R;1038963]Fjolleri i et af Instagrams gratisprogrammer :wink: :muhaha:

[/QUOTE]

:klapper: der er da nogle ret sjove imellem

Den lille fede har fanget en solstråle

Og mistet hovedet :tihi:

Tror os han ligger EKSTRA godt, for det er min normale plads han ligger på - så han syns nok selv han er kongen for at ha tilranet sig den :wink: At jeg bare ik gider ha sol i øjnene lader vi være med at fortælle kræet :slight_smile:

Hvor han bare nuttet!!! :inlove:

Lidt billeder fra udstilling i Tyskland for få uger siden:
EC Helios von Achor DSM - lillamasket bimsekonge, der syntes det hele var lidt træls - han gad ikke få viftet fjerkoste rundt foran ansigtet, så han så mildt sagt lidt bekymret ud på stort set alle billederne!

Og så Wehnert´s Søren Sko, der i den grad syntes det var fedt med de der fjerkoste - mere af dem, tak :slight_smile: Til sidst blev han da også helt træt og faldt om af det :slight_smile: Jeg er vild med hans rovdyrøjne…!

VH
Susanne

Sikke nogle dejlige billeder, også selvom dejlige Helios ser lidt bekymret ud. :inlove:

Søren Sko er virkelig en charmetrold af rang. :wehuu:

2/3 dels billedet af skomanden er intet mindre end fantastisk

Skønne billeder Susanne, ham den henslængte SS er da bare for lækker :wehuu:

:slight_smile:

her er det seneste billede af min Maine coon Pelle

Sådan, Janni - billeder skal der til!
Vi elsker nemlig billeder herinde. :thumbup:

Hvor er han dejlig:hjerte:

JumJum i et temmelig afslappet øjeblik :slight_smile: