[QUOTE=TrekkieGrrrl;1042927]Splintrende nye (taget for 2 minutter siden) billeder af Adelie der ligger her og putter inden i min fleecetrøje
[/QUOTE]
Jeg kan ikke se nogen af dem.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1042927]Splintrende nye (taget for 2 minutter siden) billeder af Adelie der ligger her og putter inden i min fleecetrøje
[/QUOTE]
Jeg kan ikke se nogen af dem.
De er der nu, jeg ville lige rette et af dem der var spejlvendt og så forsvandt de allesammen
Hm det sidste er spejlvendt… det er det ikke på Photobucket?! Nå jeg håber det opdaterer sig
(elendig kvalitet fordi de er taget med mobilens frontkamera (så jeg ku’ se hvor jeg sku’ sigte L)[/QUOTE]
Århhh heldige dig
Årh, en lille hyggefis.
Jeps. Hun er min lille hyggekrøllefis <3
(ENDELIG har jeg fået en kat som klart foretrækker MIG frem for Manden Hun værdiger ham dårligt et blik…)
Alle de andre enten elsker HAM mest eller deles pænt om os. Men Krøllingen er MIIIIN!
Jeg har også lidt under at madammen er blevet min fars kat.
Nu er den skøre kat kravlet ud i mit ÆRME…
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1042954] Nu er den skøre kat kravlet ud i mit ÆRME…
[/QUOTE]
Hyggeligt! Hvis jeg havde store nok ærmer, mon mine så ville gide det? lol
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1042954] Nu er den skøre kat kravlet ud i mit ÆRME…
[/QUOTE]
Måske skør, men afgjort DEJLIG!
Hyggeligt! Hvis jeg havde store nok ærmer, mon mine så ville gide det? lol[/QUOTE]
Det må komme an på en prøve, ud & køb en kæmpe trøje
Måske jeg bare skal se om de vil ind under blusen, der må være plads. G
Nu vil jeg hoppe over i seng, Kalypso er allerede gået til ro, så jeg vil nappe den med hende.
Der ligger hun jo fint!
Det var en hård “fødsel” da hun ville ud… nu ligger hun igen nogenlunde almindeligt inde i trøjen på mit lår (og med hovedet på skrivebordet )
Hvor ser det dog hyggeligt ud med Krøllingen
Tænkte først at det ku være hygge hvis Nobby gad det samme - indtil jeg så hende i ærmet
Luna der håner mig efter at have hugget tæppet helt …
Hygge-kænguruen
[QUOTE=LIH2;1043095]
Hygge-kænguruen [/QUOTE]
:love2:
Basse hygger i sin nullerput Brita - det var denne, jeg talte om i lørdags. Nu har jeg sat den et andet sted
Mmmmmmmm, sko
Slaggy er gået kold
Det er ikke altid let at få lov at lave lektier med en meget forsømt lille mis midt i sine noter
Og sådan er min udsigt lige nu