Seneste billede af din kat - marts 2013

Træt lille CikCakCikorie

Forleden - Jeg skulle rydde lidt op i mine skuffer, Emina mente selvfølgelig at det blot var et nyt sted for hende at sidde :hjerte:

Hun hjælper da bare.

Ja selvfølgelig & det gik da meget hurtigere, når hun sad på det der skulle smides ud :wink: :smiley:

Morgenhygge med Røsse og Cikke

Bumle har fundet ud af at man sover godt foran fjernsynet, specielt hvis man samtidig skygger for underteksterne så mor ikke kan se hvad der står :venter:

Ok, billedet af Asta (tv) er måske et par måneder gammelt, men det af Tani (th) er fra igår :slight_smile: Det er helt vildt som de bare vokser og vokser :):hjerte:

Dejlige Pixie på tur i sneen.
De af jer, som er ven med mig på FB har måske set det tidligere, men I andre skal da heller ikke snydes :høhø:

[QUOTE=Sannela;1043424]Dejlige Pixie på tur i sneen.
De af jer, som er ven med mig på FB har måske set det tidligere, men I andre skal da heller ikke snydes :høhø:

[/QUOTE]

Hvor er hun smuk! :wehuu:

[/QUOTE]

Wow. Skønt billede!

[/QUOTE]

:smelter:

Mange tak…:slight_smile:
Jeg tog et lige efter, og det er måske mere passende på hende, for der har hun åben mund.
Den kat snakker ALTID!!:høhø:

[/QUOTE]

Hende må du gerne vise flere billeder af - hun er SMUK!!!

Emina synes altid min rygsæk dufter sååå gooodt, så i dag åbnede jeg tasken helt så hun kunne snuse den igennem inden i. Her til aften kunne jeg så ikke lige finde hende, indtil jeg fandt hende sovende inden i tasken. :hjerte:

Altså Lillemanden…

Der sad han så i et par timer og hold øje med verden :slight_smile: Og væltede den ene dåse på vej ud :tihi:

Rags holder Snehvides plads varm… :slight_smile:

[QUOTE=Pernille DL;1044100]

Altså Lillemanden…

Der sad han så i et par timer og hold øje med verden :slight_smile: Og væltede den ene dåse på vej ud :tihi:[/QUOTE]

Næe en fin reol-kat :hjerte:

• Updated - - -

[QUOTE=FinnFrode;1044215]Rags holder Snehvides plads varm… :slight_smile:

[/QUOTE]
& ser dejlig veltilfreds ud imens :hjerte:

Er ved at bejdse noget uld, og Vívil har fået lov til at lege med posen som det var i :tihi:

Den dufter åbenbart gååååååt :tihi:

Nu er baren åben :slight_smile:

Åhhr mannermannermanner Fluxxie ville SÅÅÅÅ gerne op til Siff. Men hun sidder bare der og knurrer af den lille krudtugle.