Senge fra Brita (Kamikaze)

Mine missere har for noget tid siden modtaget de mest yndige lyserøde senge, så synes da lige I skal se lidt billeder.
Sengene er købt til Daisy og Sookie…men det er ikke gået lige efter planen - hvornår gør det nogensinde det med ting man køber til misserne -høhø Daisy gider ikke ligge i dem og Sookie ligger kun i dem hvis de står på mit skrivebord - skidt pyt med at der ikke er plads til mig og mine bøger, prinsessen skal jo have det som hun ønsker :rolleyes: Det må I lige få billeder af en anden dag.
Her er nogle billeder af de katte, som godt vil bruge dem når de står på gulvet -thumbs

Sengene er gode at slås i

Man kan også bare ligge og se yndig ud i den - det er noget Freja er mester i

Men prøv og gæt, hvem der faktisk bruger sengene mest

HEY det er ikke pænt at afsløre min hemmelighed
ja ja…bare fordi man er en stor lækker kastratdreng, kan man da godt have hang til lyserøde ting -tihi

Tak for sengene Brita

De er bare rigtig flotte. [bigloony]

Dejlige missere i de skønne nullerput senge som Brita laver:D

Jeg har også en stor kastrat dreng som sover i en lyserød seng.Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste med en dreng med hang til tøsefarver -tihi

Det er du bestemt ikke. Jeg har lige syet en seng til min Viggopige, som hun skal have med når hun flytter på fredag. Gæt hvem der er limet fast til bunden af den???
Rigtigt, min tykke røde Ottodreng ;o))
Knus Elin, der også har en dreng, der elsker lyserødt

Skønne billeder af skønne senge med skønne misser -forelsket

Herlige billeder. Ja de er dejlige og slås i :smiley:
Vores skiftes pænt til at ligge i allesammen, men vi har også nogle stykker :slight_smile:

Tja, for kattene er de lyserøde jo grå at se på, så de aner ikke hvor meget de er til grin, de stakkels drenge-høhø
Marina

De er bare så gode de senge - jeg har 2 som Brita lavede til mig for et år eller 2 siden og de er stadigvæk meget populære (mine er dog lyseblå) :smiley:

Rigtig gode billeder du har fået taget af dine smukke katte [bigkiss]v Og det er vel Vincent som synes den lyserøde er super.

/Birgitte

Det glæææder mig nullerputsengene falder i god jord.
De er åbenbart populære…det er dobbelt godt, for dyrene er glade og min hittekattekonto vokser -thumbs
Desværre kan jeg ikke følge med…men skulle nogen tænke de vil give en nullerputseng i julegave så sig til.
Om ikke andet så må jeg tage en feriedag -what…så jeg kan komme med igen.
Har en kø på 15 senge p.t.-upssa og i overmorgen til studiekredsmødet skulle jeg jo også gerne have nogen med.

Mine dyr kender heller ikke farverne…men det er tydeligt sengene af fleece er de foretrukne -thumbs
Måtte finde en frem i søndags da jeg syede på en grå seng, for Findus kravlede ned i ringen da jegskulle til at sy den sammen, og han fylder for TO normale katte, så pladsen var til at overse.
Men så fandt jeg på råd…finde en seng jeg ved han kan lide og over på sybordets fjerneste hjørne…2 sekunder efter lå Findusen-musen i den, men så opdtor næste problem. Ranya ville også være i sengen og selvom det er en XXL seng så var der altså IKKE plads. Da Ranya havde siddet i flere minutter og kigget på Findus opgav han og lagde sig i en bunke stofrester…-wehuu

Ej Brita NU er jeg altså nødt til at købe 1 til drengene i julegave!!
Kan du ik vise nogle billeder af dem du har på lager og materialerne og pris incl forsendelse?

Knus!

Den er da heelt vildt flot! Godt kattene kan lide den -thumbs

[quote=Celina;58710]Ej Brita NU er jeg altså nødt til at købe 1 til drengene i julegave!!
Kan du ik vise nogle billeder af dem du har på lager og materialerne og pris incl forsendelse?

Knus![/quote]
-what jeg har ingen på lager…men er 15 bagud.
Men jeg er sikker på min EDB-brik gerne vil lægge nogle eksempler på…eller måske nogle der også har nullerputsenge herinde.
P.t. kører jeg i dæmpede farver. Og så har jeg det sødeste sorte med hvide poter og hvide med sorte poter…fleece. Brun, og sandfarvet, cremefarvet, råhvid og vist nok lidt lyserød.
Orker ikke at kigge efter er så træt jeg er svimmel -uha
Jeg går iseng NU…trækker 7 mislinger op over mig og sover 3 kvarter i timen, så er jeg veludhvilet klokken 7 imorgen-tihi
Men mail mig på
[email protected]
så finder vi ud af noget
Brita

Glemte…sengene koster materialerne OG 50 kr til min hittekattekonto
Materialerne er jo af gode gunde forskellige altafhøngig af stoffet OG hvor stor sengen skal være.
HanneP’s Kluntehund fik en pelslignende seng og i en noget større størrelse end den gængse…derfor kostede sengen også noget mere.
MEN…en seng i str. L/XL i ensfarvet fleece koster ca 60 kr PLUS de 50 til min hittekattekonto…og så portoen som er altafhængig af hvor mange senge OG deres størrelser…som oftest fra ca. 30 til 70 kr.
Det vigtigste er to ting…misserne der får sengene bliver glade OG at de samtidig støtter en god sag. Hver gang jeg har syet OG solgt ca. 15 senge er der tjent ind til en hittekat…det er -thumbs
Brita -zzz

Det er de nemlig -thumbs

[quote=Gitte E;58628]Dejlige missere i de skønne nullerput senge som Brita laver:D

Jeg har også en stor kastrat dreng som sover i en lyserød seng.Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste med en dreng med hang til tøsefarver -tihi[/quote]

[quote=Leopolds mor;58634]Det er du bestemt ikke. Jeg har lige syet en seng til min Viggopige, som hun skal have med når hun flytter på fredag. Gæt hvem der er limet fast til bunden af den???
Rigtigt, min tykke røde Ottodreng ;o))
Knus Elin, der også har en dreng, der elsker lyserødt[/quote]

ha ha så kan vi næsten danne en klub for drenge der elsker lyserødt -tihi

[quote=Denise;58651]Herlige billeder. Ja de er dejlige og slås i :smiley:
Vores skiftes pænt til at ligge i allesammen, men vi har også nogle stykker :)[/quote]

Vi har to nu.
den på skrivebordet er der stor rift om, men som regel vinder Sookie - der kunne sagtens ligge flere katte i den, men Sookie mener bestemt hun skal have den helt for sig selv -høhø
Den på gulvet er det stort set kun -Vincent og Freja der bruger
Så lige nu må de nøjes med de senge der er - for der er altså IKKE plads til flere på skrivebordet ligemeget hvor meget de tigger :slight_smile:

[quote=Marina;58671]Tja, for kattene er de lyserøde jo grå at se på, så de aner ikke hvor meget de er til grin, de stakkels drenge-høhø
Marina[/quote]

he he nåååå ja så er det jo en anden sag - stakkels drenge -tihi

[quote=Bijeto;58682]De er bare så gode de senge - jeg har 2 som Brita lavede til mig for et år eller 2 siden og de er stadigvæk meget populære (mine er dog lyseblå) :smiley:

Rigtig gode billeder du har fået taget af dine smukke katte [bigkiss]v Og det er vel Vincent som synes den lyserøde er super.

/Birgitte[/quote]

Tak Birgitte :slight_smile: Ja, det er Vincent som synes at en lyserød seng lige er sagen :slight_smile:
Det tyder jo på at de kan have sengene i lang tid -thumbs

[quote=kamikaze;58701]Det glæææder mig nullerputsengene falder i god jord.
De er åbenbart populære…det er dobbelt godt, for dyrene er glade og min hittekattekonto vokser -thumbs

Jamen når du sælger til os herinde, så kan du vel ikke forvente andet end at vi spreder ordet om de fine fine senge. :slight_smile:
Glæder mig til at se hvad min søster siger til “hendes” julegave når det viser sig det egentlig er til hendes katte -høhø Men tror hun bliver glad for dem, de er i hvert fald også super flotte - hvis ikke andet bliver kattene sikkert glade for dem og det er det vigtigste

Desværre kan jeg ikke følge med…men skulle nogen tænke de vil give en nullerputseng i julegave så sig til.
Om ikke andet så må jeg tage en feriedag -what…så jeg kan komme med igen.
Har en kø på 15 senge p.t.-upssa og i overmorgen til studiekredsmødet skulle jeg jo også gerne have nogen med.

Puha det er lige før jeg for stress, nu må du huske lige at tage en pause og så hygge med dine skønne missere en gang imellem

Mine dyr kender heller ikke farverne…men det er tydeligt sengene af fleece er de foretrukne -thumbs
Måtte finde en frem i søndags da jeg syede på en grå seng, for Findus kravlede ned i ringen da jegskulle til at sy den sammen, og han fylder for TO normale katte, så pladsen var til at overse.
Men så fandt jeg på råd…finde en seng jeg ved han kan lide og over på sybordets fjerneste hjørne…2 sekunder efter lå Findusen-musen i den, men så opdtor næste problem. Ranya ville også være i sengen og selvom det er en XXL seng så var der altså IKKE plads. Da Ranya havde siddet i flere minutter og kigget på Findus opgav han og lagde sig i en bunke stofrester…-wehuu[/quote]
Nååååå, hvor sødt. -love

Smukke misser i nogle dejlige senge -wehuu

Nu skal jeg så lige ødelægge hele Kamikazes forretning -sorry

Men fordi min lille Victoria har et problem med nullerputtesenge og tror de er dejlige bløde toilettet, ja så køber jeg mange 50 kr fleece trøjer som jeg så bruger lidt hvorefter jeg så overlader dem til hende til at sove på forskellige steder rundt omkring i huset. Dem elsker hun at ligge på, men ikke at tisse på. -sorry