Sengetid?

Jeg har gået og trippet de sidste mange timer og glæææædet mig til sengetid for i nat skal jeg sove som en konge. Gik i eftermiddags igang med den store sengerengøring, fik støvsuget boksmadrassen, støvsuget og vendt topmadrassen, lagt spritnye lagner på og nyvasket sengetøj ditto.

Så går jeg forbi soveværelsesdøren og hvad ser jeg ud af min øjenkrog? At mine kræ ikke har pli nok til at vente sammen med mig og har taget forskud på glæderne…helt ærligt - hvad pokker bilder de sig lige ind?

…og det er for øvrigt Juniors burgardiner til lørdag de ligger og krøller til :hjerte:

Du har det såmænd ikke bedre end vi andre. Jeg opnår ALDRIG rent sengetøj for her hjælpes altid med at lægge det på.
Man lægger sig bevidst og venter til lagnet skal dække og dynen og så leger man skjult skildpadde eller regnorm og når man ikke gider mere bliver lagner og dyner nærmest flået af madrasserne igen, suk
Imens har man få lagt to cm. pels rundt om…så en ren seng er uopnåeligt her og jeg er såmænd også ligeglad

Tina du kommer da til at ligge som en konge , i gamle dage havde konger mundskænke og folk som skulle teste ting, inden de selv benyttet det :wink:

[QUOTE=kamikaze;575996]Du har det såmænd ikke bedre end vi andre. Jeg opnår ALDRIG rent sengetøj for her hjælpes altid med at lægge det på.
Man lægger sig bevidst og venter til lagnet skal dække og dynen og så leger man skjult skildpadde eller regnorm og når man ikke gider mere bliver lagner og dyner nærmest flået af madrasserne igen, suk
Imens har man få lagt to cm. pels rundt om…så en ren seng er uopnåeligt her og jeg er såmænd også ligeglad[/QUOTE]

Uh hvor vi kender det , det er en hel sports gren for sig selv at ligge senge tøj på her hjemme . Og det tager 10 gange så lang tid som det nomalt ville tage.
Men sært nok , jeg redde gæste seng til en gæst sidste uge som ikke ville have kat der inde . Og det var helt forkert det to 2 min. Og slet ikke så sjov

Rent sengetøj? Ha! Det skal tæves og møfles og rulles i og sparkes til! Ellers er det ikke rigtigt… Men sådan har det været siden 1992, så jeg er ved at vænne mig til det :wink:

Og sov godt, Tina… :kram:

[QUOTE=Ann R;576022]Rent sengetøj? Ha! Det skal tæves og møfles og rulles i og sparkes til! Ellers er det ikke rigtigt… Men sådan har det været siden 1992, så jeg er ved at vænne mig til det :wink:
[/QUOTE]

Nemlig… først havde vi Saga - og nu er det Brian…

Men det ser da hyggeligt ud Tina :slight_smile:

De er helt sikkert glade for, at du sørger så godt for dem. Men nok også lidt utålmodige over, hvor du bliver af… :smiley:

Skylder vist lige en afslutning på historien…

Da jeg lidt over midnat bestemte mig til at det var sengetid, kom jeg - ganske som forventet - ind til en tom seng. Men jeg havde kun lige fået trukket dynen op over mig inden Junior sprang op til mig og skulle ligge i arm…og Niggi indtog sin sædvanlige plads i fodenden. Devi sover ikke i seng sammen med os andre så hende så jeg ikke, men hun sov vist også ganske udmærket i hendes hule i stuen hvis jeg skulle dømme udfra hendes snorken da jeg slukkede fjernsynet.

Alle kræ var naturligvis oppe inden mig - også som forventet…de havde jo trods alt taget forsmag på glæderne :tihi:

Der er for øvrigt pels i min seng nu…men den dufter stadig dejligt frisk af skyllemiddel :høhø: