Sengetøj

Halløj,
Vi har to katte. En helt hvid, og en hvid/sort. Jeg har altid haft hvide lagner, men med den nye halv-sorte kat må jeg erkende, at det ikke længere går😂 jeg har prøvet diverse farver af lagner, men kan ikke finde noget der fungerer nogenlunde med begge farver. Er der mon nogen herinde, der har et godt foreslag til en god farve?

6 Synes om

Her kører vi med blå, rosa, mocca og beige lagner og sengesæt. Det fungerer. :slight_smile:

1 Synes om

Melerede farver (fx grå) og noget multifarvet med småt mønster er det, der virker bedst her :slight_smile:

Sikke en fin lille kokat :slight_smile:

Er det ikke en fordel, hvis man kan se kattehårene? :gruble:

Uanset farverne på vores katte har jeg altid brugt hvide lagner.
Så må de bare skiftes og vaskes og tørretumblers oftere.

1 Synes om

Jeg har ikke en tørretumbler, så jeg kan kun vaske dem☺️
Og hvis jeg bruger hvide lagner ville jeg vaske dem hver anden dag😂

Nej, det synes jeg ikke. Det stresser mine øjne når mit hvide lagen bliver sort😅

2 Synes om

Ha tæppe liggende på sengen der hvor kattene ligger?

Jeg har brugt et par vattæppe til det i mange år - et ved hovedgærde og et i benenden. Og så nogle gode bomulds lagener - har altid brugt hvidt - også hovedpuder og dynebetræk. Syntes ikke katte hår kommer på lagener.

Har heller ikke tørretumbler. Men katte tæpper skal naturligvis vaskes for sig.

1 Synes om

også IKEA fnugrulle :sweat_smile:

1 Synes om

Men det er lige meget, hvis du bare ikke kan se dem? :smile:

Nå ja, jeg kender det selvfølgelig godt. Har nok bare lært at abstrahere fra det :wink:

1 Synes om

Det vil jeg sige nej til - ligemeget hvor :sweat_smile:

Vi har jo ikke katte i sengen, men på alle overflader, hvor de kan være, så gider jeg virkeligt ikke skulle gå amok hver anden dag med en støvsuger og fnugrulle. Allerede ved et par hår ville jeg blive træt af at se på dem :see_no_evil:

Jeg ved godt hårene er der, men så må det være sådan. Og så kan vi bedre gøre rent i et niveau, der passer.

2 Synes om

Jeg har et sort lagen.
Hvid pudebetræk
Haribo vingummi cola-dynebetræk :grin:

1 Synes om

Kom til at tænke på om du / i kender tricket med at komme et par engangs vaskeklude / skumvaskeklude med i vaskemaskinen når i vasker noget med mange katte hår ?

De suger hårene til sig så det er Drøm.

Jeg fortrækker de lidt tykke luksus klude.

2 Synes om