Sengetøj

Jeg skal have gæster og har derfor redt op på en luftmadras i stuen

FEST !!!

Det er altid spas for dem når jeg skifter sengetøj, de springer rundt, ligger på lur efter hinanden osv - selv gamle sure rynke flipper ud.

Men en luftmadras også, så det gynger når man hopper. Oh heaven ! Dream har nu holdt på i næsten et kvarter med gak og løjer

Andre der har senge-entutiaster ?

Jeg lukker altid Oddy (og Emil) fra, når der skal skiftes sengetøj… det er trods alt sjældent at jeg har ca en time til at bruge på den slags :wink:

Det kunne være sjovt at se en video! :høhø:

Ja her bliver man hverken for stor eller for gammel til at hjælpe med det.
De få total hjerne blødning, og det er sørme ikke nemt at få lagt et lagen på når der tit ligger 20-40 kilo på lagnet :besvimer:
Og det meste tiden går med få dem viftet af lagnet så man i det mindste kan få rykket et hjørne på plads af gangen.
Nogle gange ville jeg ønske at vores soveværelse havde en dør.

Oh yes…mine hjælper også meget gerne! Det bedste er at komme ind under stræklagnet og møve rundt. :wink:

Hvordan TØR du dog at lade dem lege på en luftmadras - er du ikke bange for, at en lille spids klo får lavet et hul? :open_mouth:

Åh ja, det tror jeg simpelthen er en obligatorisk aktivitet for at være en del af arten Kat :høhø:

Trille gik også helt i selvsving igår bare fordi jeg rystede mine dyne på plads i betrækket :rulleøjne:

Her skal vi heldigvis bare sørge for, at Muffe ikke er i rummet! Den kat kan blive tændt af, at man samler ting op :surrender1:

Heldigvis er han ikke så hurtigtopfattende, så man kan nå at skifte sengen :høhø:

her hjemme overlever luftmadrasser ikke særlig længe da det er det foretrukkende legetøj… Sengetøj har efterhånden en del huller da man skal lege i det

Vores er for det meste ligeglade :frowning:

Mine tre skal altid “hjælpe” når der skal skiftes sengetøj. Det tager en krig, men jeg synes altså det er sjovt. Vi har vist alle fire en fest hver gang :tihi:

Ellie synes det er en fest uden lige! :høhø:

Fnuggi stikker af bare jeg slår dynen til side. :S

De har lige fået ordnet fusser :slight_smile:

Og den er stadig væk sjov.Mindst hver 2. time skal Dream lige tage en fræse tur.

[QUOTE=kira v;1244282]De har lige fået ordnet fusser :slight_smile:

Og den er stadig væk sjov.Mindst hver 2. time skal Dream lige tage en fræse tur.[/QUOTE]

Dine gæster får i hvert fald en festlig nat :tihi:

Hvis Emina befinder sig i soveværelset, når jeg begynder at skifte sengetøj, så er hun den der er smuttet. :høhø: Jeg har endnu til gode at opleve en kat der vil hjælpe med sengetøjet, og Emina er trods alt den syvende kat jeg bor sammen med. :slight_smile:

Årh, de er vist vant til det :høhø:

Luftmadrasser er jo trampoliner til katte! (Jo, min har også haft en fest uden lige når de har stødt på den slags indendørs trampoliner :tihi: )

Her bliver døren lukket fast i inden jeg går i gang … mindst 7 katte som mener, at sengetøjskift er = fredag nat på Heidis Bier bar, hvor Mulle altid slutter af med glans nummeret :brækkesig: … det orker jeg altså ikke :venter:

På snart 3,5 år har Jeppe hjulpet en eneste gang og det var sidst jeg skiftede, men da var han så også nede under madrassen og tjekke, for at være sikker på han ikke gik glip af det mindste:tihi:
Heldigvis følger Mille ikke rigtig med i, hvad vi laver, hvis ikke der er risiko for vi forlader lejligheden eller chance for hun får mad så hendes hjælp er jeg indtil nu sluppet for, og hun har ellers noget med at lege i sengen ind i mellem:surrender1: