Jeg smeeeelter!!
Jeg vil have efterår - vi skriver altså 9. september!
Enig!
Er slet ikke klar til efterår. Det gode vejr må meget gerne fortsætte
Hov, kan også se at jeg har skrevet i den forkerte tråd. Skulle selvfølgelig have været i “septembers tanker”.
Jeg er SÅ enig! Er ikke ret god til varme
Jeg har meldt mig som forsøgskanin til influenzavaccine. De der melder sig skal trække lod og halvdelen får den alm. vaccine, mens den anden halvdel får en højdosisvaccine. Samtidig får jeg et skud covid vaccine, så jeg skal nok ikke lave nogen aftale de første dage bagefter
Hvad har Nalle at være misfornøjet over - den lille forkælede unge
@Eva egentlig tror jeg han er ganske godt tilfreds
Aslan står tit først og ælter tæppet, inden at han lægger sig på det… Nogle gange kigger han intens på mig, indtil jeg kommer og folder det lidt mere ud (Aslan har det med at komme til at rykke det over i den ene side når han hopper op af buret)
Igår stod Simba oven på buret og snusede til den åbne låge og lignede en der tænkte: “Øv, nu er den soveplads jo væk” og så gik han over i hans transportkasse for at sove
Det er nemt at se på Mille når hun rigtig hygger Der er ingen tvivl om, at hun er fint tilpas med hende, der besøger hende når vi ikke er hjemme
Men nøj jeg glæder mig til at komme hjem til hende igen, det gik op for mig, da kattesitteren skrev at Mille savnede os, at det er første gang i 5 år, jeg har været væk fra hende så længe
Så bliver de ikke meget smukkere
Min mor kom idag med en tørret gren fra hendes troldhassel
Jeg har lige hængt den op og både Simba og Aslan var vældig interesseret i den
Nej han er en flot fyr. Og en bisse. Men mest en flot fyr. <3
Kis og Benn går sammen i kælderen, vi høre ingtet fra dem, men oplever jævnlig dette og vi indrømmer gerne vi er meget i tvivl om det er leg eller alvor. For vi har aldrig oplevet vores katte lege sammen på den måde
https://www.youtube.com/shorts/TWJZM3wQs4g
Undskyld fik rodet lidt på youtube og slette den ene video igen