Det der intensive nightlife ta’r åbenbart på kræfterne - efter at ha’ sovet non stop i 9-10 timer, vågnede Pete og gik ud…
Da jeg kom ud lidt efter:
5 min. senere:
30 min. senere:
EDIT: Nu er han vågnet… ![]()
Det der intensive nightlife ta’r åbenbart på kræfterne - efter at ha’ sovet non stop i 9-10 timer, vågnede Pete og gik ud…
Da jeg kom ud lidt efter:
5 min. senere:
30 min. senere:
EDIT: Nu er han vågnet… ![]()
Jeg havde ikke turde håbe på sådan en reaktion fra kattene under en time efter vi var hjemme, men straks vi landede i sofaen ![]()
Bedst af alt var min lille Tikka varme dunk også tilbage ved min side i sengen i nat ![]()
Det kræver slet ikke noget vildt nightlife
Mine to bøller har været nogle trætte puttehoveder hele dagen ![]()
En del miaven imens jeg skubbede dem af mig for at stå op i morges, klagende miav igen da jeg havde lagt på maven og skulle rejse mig igen, klagen over at jeg skulle stå op fra min lur og nu her klager over at jeg behøvede at rejse mig for at hente min aftensmad i køkkenet. ![]()
Så ingen vildt natteliv her men bestemt et par missere der syntes alt det ikke involdere putning er overflødigt. ![]()
Også lige et billede fra lige nu… Bestemt intet behov for at stoppe putteriet fra deres side ![]()
Aaw, det ser godt nok hyggeligt ud! ![]()
![]()
Gode billeder af en pragtfuld kat.
Hvor dejligt, hun har allerede taget ejerretten af sønnikes babynest ![]()
Morgenhygge med Mulder ![]()
Tid til morgenmad, så han blev sat på gulvet og viste traks, hvor uimodståelig han er ![]()
Det er så dejligt at se hvordan den her lille overraskelse af en killing bare har indtaget jeres hjem og hjerter.
Han virker som en helt vidunderlig dreng man ikke kan undgå at holde af.
Lige siden første aften har hun været ligeglad med den ![]()
Hun er ret nysgerrig på Balder, men samtidig også tydelig omkring, at det vigtigste for hende er at kunne komme tæt på mig, nu hvor jeg åbenbart virker mere normal igen i hendes øjne - de sidste mange måneder har hun ikke ville putte i sofaen med mig, kun i sengen men siden vi kom hjem er hun begyndt at være mere opsøgende i sofaen igen også ![]()
I går måtte vi simpelthen fjerne hende fra puslebordet fordi, hun var ved at vade rundt i bleer for at følge med i det hele ![]()
Øj hvor er han både flot og skøn ![]()
Mulder er så fin
Men hvordan går det med killingerne?
Helt enig, han er den skønneste uheld, vi kunne tænke os ![]()
Ja, han har fået det bedte fra både mor og far ![]()
Killingerne stortrives og er nu 19 dage og nogle ordentlige basser på 404g. - 382g. - 439g.
Den lille blå ![]()
Enig og jeg bander hver dag over at det er en hankat ![]()