September tanker

Øv for den :ked: rigtigt god bedring :kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Naboens Alvin kommer stadig på besøg flere gange om dagen. Og åbenbart er han så glad for at være her at han i går aftes brød ud af et vindue på første sal og tog den henover taget på carporten og ned i vores indhegning :roll_eyes: Så naboen ringede kl. 23 og spurgte meget undskyldende om Alvin mon var her, for de kunne ikke finde ham nogen steder i huset. Og sørme om han ikke stod og kiggede ind gennem terrassedøren :grin:

Han har allerede været her på sit første besøg i dag, men nu er han gået igen for at fuldføre sin selvpålagte mission om at rydde kvarteret for både mus og fugle :frowning:

9 Synes om

Han har da helt klart sin egen mening om tingene, det må man give ham.

3 Synes om

God bedring :kram:

1 Synes om

Lidt reklame for de “glemsomme” :sunglasses:
Ugens billede

2 Synes om

:argh: mit tv er begyndt at skulle, sige klik en masse gange og så gå i standby uden at ville tænde fra det…

Så skal stikkes hives ud og så kan jeg se tv i 15 min eller sådan noget og så gør den det igen :roll_eyes:

Jeg klagede min nød til både min bror og Julius.

Min bror mener det er noget med bundkortet der skal udskiftes

Det kn hverken jeg eller Julius finde ud af, eller gider bøvle med…

Jeg spurgte så Julius om han har en skærm eller tv jeg må låne/få for har ikke råd til at købe en.

Og det er lidt trængt at sidde 2 foran min bærbar når Katja er her og vi ser tv.

Han spurgte lidt rundt og det viser sig at hans far har et jeg må få :tada:

Julius skal bare lige hente det ovre i Middelfart…

Jeg spurgte om han så tog det gamle med på genbrug og det ville han godt :smiley:

7 Synes om

Fedt :thumbup:

Julius, det er din kæreste (og far til Katja), ikk?

Jeps :slight_smile:

1 Synes om

Aaargh

Er blevet vækket omkring kl 4.00 af en der bærer dåser eller sådan noget ned i en rød bil, der holdte lige foran mit soveværelses vindue, og nu kan jeg ikke falde i søvn.

Jeg fandt ud af hvem det var, og har snakket med ham om at man ikke gør det kl 4 om morgenen :smiley:

2 Synes om

Nu er sommeren vist over, startede på går tur kl 5:20 i en langærmet trøje og shorts. Det var lige koldt nok, men vendte ikke om, først nu jeg kan mærke varmen i min lår igen, forstå det nu ikke, med den polstring de har :cool:

Med venlig hilsen

5 Synes om

Ja, sommeren er vist desværre forbi - sidder og halvfryser :fryser:
Sommeren varer alt for kort - jeg er ingen fan af efterår og vinter - især ikke det sidste :thumbdown:

4 Synes om

Jeg kan godt finde det gode i alle årstider, hvert årstider sine charme. Nej nu må jeg hellere lade være med og remse op :speak_no_evil:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Når teenageren vælger at tage en brandvarm kniv op, ikke 1 men TO gange :roll_eyes:

Vi ringede efter en time med nedkøling til vagtlægen, da det gjorde mere ondt…

Vagtlægen kunne se via kamera om det var alvorligt…

Hun sagde under den kolde/kølige hane i min 1 time gerne 2.

Så nu sidder hun der på lægens ordre :smiley:

5 Synes om

Sikke noget!

Sidst jeg brændte mig (på metalkappen på et overtændt fyrfadslys) måtte jeg sove med hånden i vand - så der snakker vi altså 6-8 timer i vand, før det ikke længere gjorde ondt. :confused: :open_mouth:

God bedring til teenageren! :slight_smile:

1 Synes om

Hvordan går det med hånden?

Vi er gået fra vandhane til skål :slight_smile:

4 Synes om

Vi er gået væk fra vand, og over til distraktion, vi ser disneysjov og har lejr bål (biopejs) selv Simba syntes bålet er hyggeligt :smiley:

6 Synes om