September tanker

Jeg er på ingen måde heller god til det, men det er en hyggelig måde at tilbringe tid sammen på :slight_smile:

3 Synes om

Politiken har i dag en dejlig artikel om Sphynx’er… :hjerte:

3 Synes om

@FinnFrode ved du om det er i den rigtige avis, papir udgave for så så vil jeg se om jeg kan få en til og få fat i avisen i dag, købe den for mig

Med venlig hilsen

1 Synes om

Den er på deres hjemmeside - desværre bag betalingsmur. Jeg formoder, den er i avisen i dag. :slight_smile:

2 Synes om

Det er så ærgerlig at visse aviser som har betalings artikler, ikke tilbyder at man kan læse en enkel artikel for x antal kroner. Det kan jeg med min lokalavis, og jeg synes det er for dyrt at være fast abonnent i forhold til hvor meget jeg ville bruge det, men køber mig ofte til en enkel artikel som jeg vil læse, det synes jeg er fint og overskueligt. Ville ønske alle tilbød den mulighed.

4 Synes om

Undskyld @Skattekat. Ingen billed. Men din tråd med ugens konkurrence,Uge 38 - Måske ku' vi
med det samme jeg så den. dukkede denne her op i hukommelsen med det samme, nu kan jeg høre den de næste mange dage :rolleyes:, tak @Skattekat :wink:.

Med venlig hilsen

5 Synes om

Jeg haaaaaader telefonsælgere, uanset hvordan de forklæder sig!!

Er lige blevet ringet op fra min forsikring (der for øvrigt slet ikke har mit samtykke til at ringe til mig). Han kunne ikke finde ud af, om han skulle være Des eller dus med mig, blev ved med at fortælle mig, at så åbner “vi” lige din sådan-og-sådan forsikring (gu’ gør “vi” ej - det er dig, der gør det) og spurgte endda, hvor mange personer “vi” var i husstanden (jeg er ret sikker på, jeg ikke pludselig er flyttet sammen med ham)…

Og så var han bare enormt benovet over, at jeg havde styr på mine forsikringsdækninger… Jamen altså! :roll_eyes: :disguised_face:

3 Synes om

Jamen jeg er da sikker på “i” i husstanden kunne have det meget morsomt med sådan en assurandør med maaaaaaaange papirer på besøg :sunglasses:

1 Synes om

Simba er ikke fan af sækkepibe…

Han begyndte at jamre da sækkepibespilleren i kirken spillede sørgemarch :rofl:

3 Synes om

Igen idag på gåturen, som blev på lige knap 3 timer i stedet for 1 time og 15 min, det er virkelig mange guldsmede mener jeg så 4 forskellige. De er så flotte og fascinerende. Og sommer fugle i de steder der er sol, er der stadig mange. Hold op jeg nød dyre livet i dag :blush:

Med venlig hilsen

6 Synes om

Jeg blev på et tidspunkt spurgt, hvad jeg ville gøre når der ikke var flere børn i vennegruppen at hækle til, jeg har på fornemmelsen at jeg nok skal blive holdt i gang alligevel, med den ønskeseddel jeg fik da kæresten sad og kiggede i min hækle bøger :joy: På maks to måneder er det blevet til 1,5 par futter (par nr to er ikke færdig endnu), en lille løve, en lille ged og imorgen regner jeg med at hans krokodille figur også bliver færdig, og så er der nok kun 8-10 figurer mere, han har sagt han absolut ikke ville have noget imod flyttede ind nede ved ham :joy:

8 Synes om

Ja, større børn tæller selvfølgelig også :wink:

5 Synes om

Vaffel har været ved dyrlæge i dag for at få tjekket tænderne. Og som forventet, skal han sikkert have mange af dem fjernet. De har en tandekspert på klinikken og hun har tid d. 3. oktober, så der skal han ind og have tjekket det hele igennem og have fjernet, hvad der nu skal fjernes. Stakkels Vaffel, men hellere få det ordnet nu, end vente på han bliver så syg og dårlig som hans mor var. Vaffel og hans 4 søskende var kun tre uger gamle, da hans mor tiltede og blev rigtig syg med høj feber. Det viste sig at hele hendes mund var betændt og et stort sår. Hun fik alle tænder fjernet, undtage to hjørnetænder. Hun kom sig heldigvis forbløffende hurtigt og det første hun gjorde da hun kom hjem, var at gå ombord i killingernes tørfoder. Det skal lige siges, at det ikke var min hunkat, hun var bare udstationeret hos mig.

8 Synes om

@solveig hvor er det godt Vaffel får det ordet inden han bliver syg, lyder som om det var meget skidt med hans mor


Her er lige en udsendelse med dem der har Brande internat der går på pension knap 6 min er der.

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jer, der hver eneste gang anbefaler folk at anskaffe to killinger … har I nogensinde prøvet det selv?!! :venter:
Efter en uge med to næsten jævnaldrende killinger, ved jeg ikke hvad der er mest flosset … mine nerver, mine gardiner, mine planter eller min sofa :gruble: :surrender:
De har startet et nedrivningsfirma i en ung alder … :ahhhhhhh:

13 Synes om

Og de morer sig uden tvivl gevaldigt :grin:

5 Synes om

Det er de alene om … :venter:

5 Synes om

Men de er søde når de sover :kissing_heart:

18 Synes om

Kan du ikke leje dem ud- så tjener du da lidt på ders talenter :slem:

5 Synes om

Jeps… :sunglasses:

4 Synes om