September tanker

Ja, og venner fortæller sandheden. Også når den er ilde hørt :wink:

4 Synes om

Jamen, sæt i gang - der er jo flere gode emner lige i baghaven: :sunglasses: :smirk:

eller hvis du hellere vil blive i farvetemaet;

4 Synes om

Frej er stadig ledig til nyt hjem :tihi: eller måske en fin pigemisxkan bruges :flode1: :tihi:

9 Synes om

Jeg er nok mere på ham her: https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/falsters-internat/12v253
Hvis det var … :rolleyes2:

6 Synes om

Nu har jeg en kat uden ører og jeg er bange for folk begynder at kigge skævt til mig, hvis jeg også sparer halen væk … :uha:

9 Synes om

Det kunne ellers være din nye ting, i stedet for striber, katte der har fået sparet noget væk. :p:

5 Synes om

Jeg ser i min krystalkugle at Neville snart holder flyttedag - han er nu også en lækkermås :heart_eyes:

2 Synes om

Det gør han sikkert, men det er tvivlsomt om han flytter til Spjellerup :face_holding_back_tears:
LouLou skal til tandlægen på torsdag (røntgen og tandrens) og alt efter hvad røntgenbillederne viser, risikerer jeg at stå overfor en kæmpe regning og ingen forsikring :flushed:

6 Synes om

Ja jeg ved vi er i efteråret men hvor kunne jeg godt bruge nogle sensommer dage, eller bare vinden ville lægge sige, var det faktisk nogle forholdsvis lune dage, bare lige en uge sensommer dage.
Jeg holder af alle årstider, ved ikke lige hvorfor jeg mangler dem nu

Med venlig hilsen

4 Synes om

Så var begge tøj snorre helt fuldt og det samme, var vasketøj stativ. Og så køre de kridt og læsser i modvind :hmpf:

Jeg vælger og tage vasketøjs kurven med ud og bare smidde det der ned med det samme

Med venlig hilsen

Nogle der har købt de her og afprøvet de hedder edderkopper skræmmer

https://m.facebook.com/KvicklyAabyhoej/photos/tilbuddet-er-desværre-udløbetedderkoppe-kuglerja-tak-til-edderkoppeskræmmereer-d/3378107552212509/

Jeg er ikke selv på Facebook, men den eneste billed jeg kunne finde,

Med venlig hilsen

Jeg har selv set dem steder, og da jeg så dem i en blomsterbutik, spurgte jeg om de virkelig virkede, og da fik jeg det ærlige svar, at hun havde set flere edderkopper kravle på dem, og at de havde lige så mange edderkopper i butikken, som før de fik dem. Så jeg droppede at købe dem. Ellers havde du set mig købe mig fattig i dem!

2 Synes om

RIP

Hvil i fred

1 Synes om

I dag bliver udestuen gjort vinterklar… jeg synes sommeren er gået så stærk i år.
Misserne har fået tilbud om at komme ud. Tak men nej tak :smile:

3 Synes om

Glas + papir og de eskorteres venligt men bestemt udenfor igen :smile:

…de sættes af ved annex - der kan de kravle ned under og sidde godt og tørt til næste år :heart:

3 Synes om

Hvis du har lyst til og stemme, så er det nu, du må :slightly_smiling_face:

Undskyld @FinnFrode jeg hev lige din tråd frem, så det er nemmere og få det gjort :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tak - det havde jeg da glemt alt om… :wink:

1 Synes om

Det er du vist så ikke den eneste, der havde - jeg nægter i hvert fald at tro, at der kun er 3 forkælede katte herinde… :thinking: :sunglasses:

4 Synes om

Ja jeg glemte som altid, at deltage. :rolleyes2:

1 Synes om