Endelig er stuen fri for gæster …
Donkey har været omkring os, men lidt var om sig … Dimmalimm har gemt sig og det var først i går aftes, at de fik hende set ordentligt ![]()
Endelig er stuen fri for gæster …
Donkey har været omkring os, men lidt var om sig … Dimmalimm har gemt sig og det var først i går aftes, at de fik hende set ordentligt ![]()
Jeg har været meget ind og ud af lejligheden i dag og vi har haft besøg af min kollega veninde. Begge katte kunne godt lide at have besøg, men Delle var lidt utilfreds med at jeg gik flere gange. Så nu er her stille igen og jeg satte mig lidt i sofaen. Og straks kom Delle:
Han har vundet kampen om min kommode, men vi diskuterer stadig om spisebordet. Og jeg havde lige taget ham ned to minutter før billedet er taget.
Se lige det fjæs:
Efter hans udtryk at dømme, så er den kamp tabt på forhånd ![]()
Jeg frygter det også lidt. Han kan allerbedst lide at ligge de steder han ikke må. Og selvom han ofte glemmer han er perser, så har han perserens stædighed. ![]()
Ingen af mine katte har været persere, men stædige i forhold til hvor de måtte være - jo tak. Derfor har der ingen begrænsninger været, de måtte være., hvor de ville.
Rygrad som en regnorm - jeg ved det. ![]()
![]()
Han er skøøøøn
Jaaaaaaaa han er. En skøn bøllemis. ![]()
Gæster er godt, siger Fjord. De to forrest i billedet flytter sammen til Uppsala på lørdag og er heldigvis rigtig gode venner. Søster Blis synes dog at især ihærdige Trold kan være en pestilens, så tror hun bliver glad for den mere ro ![]()