Septembers kattebilleder 2025

Endelig er stuen fri for gæster …

Donkey har været omkring os, men lidt var om sig … Dimmalimm har gemt sig og det var først i går aftes, at de fik hende set ordentligt :rolleyes2:

15 Synes om

Jeg er fanget i sofaen :inlove:

13 Synes om

Skulle du bruge spise stolen til og side på og spise, tjaa ikke mit problem jeg ligger godt

15 Synes om

Pirat-poter. :hjerte:

Dushara Tatters and Rags, 07.09.2025.

20 Synes om

Nu er det mørkt når hende der menneske står og venter på på og komme afsted

14 Synes om

Ser ud til at hun sover godt, men det ser også ud til, for nig, det der giver lidt ondt i hovedet

12 Synes om

De begynder stille roligt at kunne putte næsten lige så sødt, som de kan lege vildt og voldsomt :smelter:

14 Synes om

Jeg har været meget ind og ud af lejligheden i dag og vi har haft besøg af min kollega veninde. Begge katte kunne godt lide at have besøg, men Delle var lidt utilfreds med at jeg gik flere gange. Så nu er her stille igen og jeg satte mig lidt i sofaen. Og straks kom Delle:

Og nu hvor jeg sidder med Delle, så udnytter Dumle situationen.

Han har vundet kampen om min kommode, men vi diskuterer stadig om spisebordet. Og jeg havde lige taget ham ned to minutter før billedet er taget.
Se lige det fjæs:

:joy::joy::joy:

18 Synes om

Efter hans udtryk at dømme, så er den kamp tabt på forhånd :joy:

5 Synes om

Jeg frygter det også lidt. Han kan allerbedst lide at ligge de steder han ikke må. Og selvom han ofte glemmer han er perser, så har han perserens stædighed. :sweat_smile:

7 Synes om

Ingen af mine katte har været persere, men stædige i forhold til hvor de måtte være - jo tak. Derfor har der ingen begrænsninger været, de måtte være., hvor de ville.
Rygrad som en regnorm - jeg ved det. :hushed:

6 Synes om

:smelter:
Han er skøøøøn

3 Synes om

Prinsessen :kissing_heart:

19 Synes om

Der gemmer sig en mus bag skabet … :mouse2:

16 Synes om

Jaaaaaaaa han er. En skøn bøllemis. :joy:

3 Synes om

Dejligt gulvvarme køre på fuld tryk

18 Synes om

Det er nu dejligt at have fået en papegøjekat igen. :inlove:

19 Synes om

Gæster er godt, siger Fjord. De to forrest i billedet flytter sammen til Uppsala på lørdag og er heldigvis rigtig gode venner. Søster Blis synes dog at især ihærdige Trold kan være en pestilens, så tror hun bliver glad for den mere ro :hoho:

20 Synes om

Hun nyder lørdag morgen når den er total stille gear

16 Synes om

Sovetrynen… :hjerte:

Bastian, 15.09.2025.

19 Synes om