Septembers kattebilleder 2025

Hun nød det så meget i formiddags

12 Synes om

Kodak lå til opladning, mens jeg var til koncert …

18 Synes om

Har fanget efteråret morgen solstråle og tager morgen luren i den

10 Synes om

Sorte :heart_eyes:

Hov har du ikke glemt selve billedet? Vi vil jo gerne se Sorte. :slight_smile:

Jeg prøvede at ligge en video op, men den var for stor

1 Synes om

Jeg fandt et billede :blush:

16 Synes om

Så smuk!

2 Synes om

Jeg var til årsfest med arbejdet i lørdags. Da vi hører under Odense varehuset, foregår festen i Odense, og os fra Esbjerg og Kolding får tilbudt en hotelovernatning. Dvs. jeg var væk fra misserne en enkelt nat og en god del af dagen i går også, da jeg tog forbi og så min Kollega venindes nye lejlighed. Så natten til i dag prøvede vi igen og se om misserne kunne finde ud af at sove i sengen sammen med mig, så vi lige alle kunne få stillet vores puttetrang, og det gik fint i nogle timer, selvom Dumle stjal al dynen og nægtede at dele. Men på et tidspunkt i nat smuttede Delle (der ellers havde indtaget sin gamle plads mellem benene på mig) og det vækkede Dumle, som straks løb med Delle ud, og jeg vågnede også, og lukkede døren til soveværelset, fordi jeg ved at ellers risikerer jeg ræs henover mit sovende korpus. Og nu har Delle og jeg sofatid mens Dumle har fundet sig en hule et sted.

14 Synes om

Du kan prøve at lægge den på youtube først :slight_smile:

1 Synes om

Det er næsten ærgerligt, der ikke er lyd på. Han lå og klikkede af fuglene. Men ingen grund til overanstrengelse, bevares

18 Synes om

Vores menneske har altså nogle mærkelige ideer.
Bare fordi vi skal på ferie, skal vi have et bad :bath:

Vanda er gået i flyverskjul i kælderen :tihi:

18 Synes om

Hvis øjne kunne dræbe her :laughing:

6 Synes om

Kigge ud i morgen mørket imens hende der menneske står og venter på og komme afsted [Behandler: 20250924_044741.jp

12 Synes om

Åh ja, men hun var heldigvis hurtig god igen :tihi:

Alle 5 er så søde at vaske :heart:

4 Synes om

Milo og Vanda er hurtige til at finde deres plads i sengen,når vi er på tur

15 Synes om

Lille Disse… :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Disse?

2 Synes om

Diesel >> Disse?

5 Synes om

Diesel, Dits, Disse, Disse Misse, Dissy Misse Lissy, Disse Lisse Misse - du ved, kært barn har mange navne… :sunglasses: :smirk_cat:

11 Synes om