Septembers kattebilleder 2025

Og han lystrer vel dem allesammen ? :joy:

3 Synes om

Naturligvis… :smirk_cat:
Faktisk, så er især Diesel rigtig god til at komme når der bliver kaldt - så længe han selvfølgelig er indenfor hørevidde og ikke alt for optaget af andre og vigtigere opgaver… :mouse: :bird: :rabbit2: :smirk:

12 Synes om

22 Synes om

Frederik og Sisi var meget glade for at se hinanden igen! :venner:

Sisi har været på en romantisk ferie med en hankat i 14 dage og Frederik har været alene hjemme sammen med mig.

18 Synes om

Nogen havde børnesikret komfuret i dag. Jeg er ret sikker på, at det ikke var mig. Heldigvis har jeg en manual. Sorte bliver 7 år i næste måned :smile:

19 Synes om

God weekend til alle fra Nalle :heart:

21 Synes om

God weekend fra os i Liberec

19 Synes om

Og god weekend fra Delle. (og Dumle, men han har fundet en hule et sted og jeg ser ham nok først om et par timer.)

19 Synes om

P & D lader op - ikke sikker på jeg vil vide til hvad… :see_no_evil::smirk_cat::smirk_cat:

22 Synes om

De skal da feste hele natten … der er jo nye forsyninger af catnippuder ankommet til matriklen :dans: :high5: :ass:

18 Synes om

Selvfølgelig - de lader slet ikke op, de stener sgu’ da…! :face_with_spiral_eyes: :v:

5 Synes om

Så kan det være at Æseldyret har andet at tænke på, end hvordan han slipper ud :wink:

2 Synes om

Gamle Lukas aka gulvtæppet

16 Synes om

Sød kat - er du i familie med ham ? :heart:

3 Synes om

Det er min søsters. Og han er bare så kærlig

8 Synes om

Jeg har hentet overvågnings-grej hos @DorteH … det er sat op ude i haven, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg har fået det til at virke :gruble:

6 Synes om

Junior Winner, bedste i kategori og BOB3
KCH. DK. JeaTri Mulder, JW

Jeg er ved at revne af stolthed, det er min første Junior Winner, har opdrættet i 14 år

19 Synes om

Stort tillykke :partying_face: Det er så vildt at stå med sin egen JW :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

3 Synes om

Tillykke :puuuuust:

3 Synes om

Tidsindstillings-teorien giver - indtil det modsatte er bevist - mening, det har de i hvert fald tidligere været sat op med… :crossed_fingers:

2 Synes om