Septembers tanker 2025

JA!

Hilsen fra en med araknofobi

Nej

Hilsen fra typen der snakker til de fleste dyr

7 Synes om

Sig til din ven, at det lyder til hun har behov for flere katte… :smirk_cat::smirk_cat::smirk_cat::smirk_cat::smirk_cat::smirk_cat::smirk:

6 Synes om

Har edderkoppen fået et navn endnu?

4 Synes om

Nej, for min ven kommer til at smide den udenfor i morgen (og har dårlig samvittighed over det :flushed:) så ikke den hænger der midt i det hele mens der er gæster på besøg … det er ikke sikkert, alle synes om at sidde på wc’et med en mellemstor edderbasse i nakken :gruble:

6 Synes om

Det er derimod sikkert, at det gør de ikke:spider: :scream:

7 Synes om

I dag har jeg fået en kæmpe stor overraskelse :smile::heart: I anledningen af jeg i næste uge rammer min version 5.0, har en stor portion af kattefolket samlet sammen til en lækker portion specialøl og et kæmpe stort tilskud til nyt kradsetræ :smiling_face_with_three_hearts::clap:t2: Tusin tusind tak! :heart: Jeg er ikke altid let at lukke munden på, men det lykkedes i dag :crazy_face: Hold da op :face_with_hand_over_mouth:

Sikke en dag :heart:

23 Synes om

Stort Tillykke :denmark:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med fødselsdagen

1 Synes om

Her er en mere lige kommet på

3 Synes om

Det kan jo være et ups-kuld, der ikke er planlagt!
Men 2.500 er nu lige pebret nok, når de kun er vaccineret en gang og ikke neutraliseret !
Men søde er de da!

2 Synes om

3500

2500 er kun, hvis man ikke får dem vaccineret.

Farmand ligner nu ikke en ægte birma heller og kvalitetskattemad kan vist diskuteres (hvis man zoomer ind på det i missemors skål ligner det supermarkedets bedste kitekat eller lign)

2 Synes om

Da jeg ikke er medlem kan jeg ikke læse hele teksten - men 3.500 er jo endnu mere pebret, så killingerne er vist lavet med profit for øje. ØV!

2 Synes om

Så er der bestilt de sædvanlige 5 kg mandler til årets marcipan :julevindue:

10 Synes om

Kat sælges
God til og hjælp til
God til nye ideer

Tjekker kvaliteten på meget, når nyt indkøbes tjekkes om kvaliteten er bedre
Går ind for økologisk mus bekæmpelse
Men slæber fangsten ind

Jeg kan ikke have det

9 Synes om

Hvor er hun dygtig. :hjerte:

3 Synes om

Sådan nogle katte har jeg allerede og de nøjes ikke med at slæbe fangsten ind … den skal op i min seng :rolleyes2:

4 Synes om

Ja @FinnFrode :blush: det er hun

Var det noget @Skattekat

Ske det ryger hun helt ud
Jeg kan ikke have det

2 Synes om

Hvis du afleverer hende personligt her på matriklen …

3 Synes om

Det er lige før vi er gået, med den nummer hun lavede der

3 Synes om

Og hun udførte aftens arbejde

8 Synes om