Septembers tanker 2025

Altså de der dræbersnegle, dem ve’ man aldrig hvor man har :cool:

8 Synes om

Jeg har fjernet brændenælder i eftermiddags og har nu en smertende underarm og finger. Der gør faktisk rigtig ondt :s: Lokalbedøvende middel virker ikke. Nu har jeg prøvet en alnok, som vel næppe har haft tid til at virke, men jeg tvivler nu også på, at det vil.

Andre gode - også gerne bedre! - råd?

5 Synes om

En kold klud kan være lindrende

2 Synes om

Vi har før haft held med Aloe Vera creme, hvis vi har været i nærkontakt med brændenælder.

Jeg håber alnokken viser sig at have en positiv effekt for dig :kryds:

2 Synes om

:kram: Jeg bruger håndsprit til brændnælder

2 Synes om

Jeg anede ikke at verdens første person stadig er i live! :scream::exploding_head::scream:

16 Synes om

Jeg har fået gæster og jeg nåede ikke ½-delen af det jeg ville ordne inden de kom … :surrender: … vred om på den ene ankel i går aftes og måtte stoppe med oprydning og sætte mig ned ned køleposer om anklen i stedet :rolleyes2:
Men i stedet for et nytårsfortsæt, har jeg midt på året lovet mig selv at holde op med at forestille at være noget andet end jeg er … jeg er et rodehovet, jeg er blevet 60 år … det bliver nok aldrig anderledes :rolleyes2:

Status på kattenes reaktion på gæster:
Kodak har solet sig i opmærksomheden :heart_eyes_cat:
Dimmalimm dukkede forbavsende nok op før min søster gik i seng (min svoger var fuld og blev lagt i seng allerede efter aftensmaden :cool: )
Donkey har været et sted udenfor … gud ved hvor henne … og er først dukket op efter begge gæster er kommet i seng :venter:

14 Synes om

Det lyder da som et fornuftigt midtårsforsæt :ok: Altså det med at skrue forventningerne til sig selv ned. Rod ved jeg ikke noget om - det har der ikke været, de gange jeg har været der :slight_smile:

11 Synes om

Nej, fordi jeg har altid haft travlt med at gemme rodet væk når der kommer gæster …

7 Synes om

Er det så Adam eller Eva?

3 Synes om

Gør de fleste ikke det? Altså på nær dem der aldrig roder… Noget jeg har svært ved at forstille mig.

3 Synes om

Hvis det er verdens første person må det jo efter sigende være Adam. :thinking:

4 Synes om

Også min tanke :slight_smile:

2 Synes om

Medmindre det er fra den nordiske mytologi, så er det Ask og Embla :wink:

4 Synes om

Endnu bedre!

3 Synes om

:tihi:

Alle burde kunne se opslaget, man skal blot trykke div. meld din ind m.m. ting væk først.

6 Synes om

Hvor er den god- tak for linket :joy:

3 Synes om

Jeg har taget pigerne med hjem i dag for at møde min søster og svoger … kørte forbi @Dorthe_R og manden på vej hjem fra en gåtur :couple:

7 Synes om

Lige et spørgsmål til jer med orintaler.
Har I sommetider Bred BIS el specialshow ?

1 Synes om

Jeg har prøvet det én gang i min showtid :woozy_face:

2 Synes om