Jeg har fjernet brændenælder i eftermiddags og har nu en smertende underarm og finger. Der gør faktisk rigtig ondt
Lokalbedøvende middel virker ikke. Nu har jeg prøvet en alnok, som vel næppe har haft tid til at virke, men jeg tvivler nu også på, at det vil.
Andre gode - også gerne bedre! - råd?
En kold klud kan være lindrende
Vi har før haft held med Aloe Vera creme, hvis vi har været i nærkontakt med brændenælder.
Jeg håber alnokken viser sig at have en positiv effekt for dig ![]()
Jeg bruger håndsprit til brændnælder
Jeg har fået gæster og jeg nåede ikke ½-delen af det jeg ville ordne inden de kom …
… vred om på den ene ankel i går aftes og måtte stoppe med oprydning og sætte mig ned ned køleposer om anklen i stedet ![]()
Men i stedet for et nytårsfortsæt, har jeg midt på året lovet mig selv at holde op med at forestille at være noget andet end jeg er … jeg er et rodehovet, jeg er blevet 60 år … det bliver nok aldrig anderledes ![]()
Status på kattenes reaktion på gæster:
Kodak har solet sig i opmærksomheden ![]()
Dimmalimm dukkede forbavsende nok op før min søster gik i seng (min svoger var fuld og blev lagt i seng allerede efter aftensmaden
)
Donkey har været et sted udenfor … gud ved hvor henne … og er først dukket op efter begge gæster er kommet i seng ![]()
Det lyder da som et fornuftigt midtårsforsæt
Altså det med at skrue forventningerne til sig selv ned. Rod ved jeg ikke noget om - det har der ikke været, de gange jeg har været der ![]()
Nej, fordi jeg har altid haft travlt med at gemme rodet væk når der kommer gæster …
Er det så Adam eller Eva?
Gør de fleste ikke det? Altså på nær dem der aldrig roder… Noget jeg har svært ved at forstille mig.
Hvis det er verdens første person må det jo efter sigende være Adam. ![]()
Også min tanke ![]()
Medmindre det er fra den nordiske mytologi, så er det Ask og Embla ![]()
Endnu bedre!
![]()
Alle burde kunne se opslaget, man skal blot trykke div. meld din ind m.m. ting væk først.
Hvor er den god- tak for linket ![]()
Jeg har taget pigerne med hjem i dag for at møde min søster og svoger … kørte forbi @Dorthe_R og manden på vej hjem fra en gåtur ![]()
Lige et spørgsmål til jer med orintaler.
Har I sommetider Bred BIS el specialshow ?
Jeg har prøvet det én gang i min showtid ![]()