Septembers tanker 2025

Så der er ikke planer om moget lige pt. Vi er ved at sotete i præmier og har den perfekte “pokal” til jer

1 Synes om

Nej det tror jeg bestemt ikke, desværre. Jeg er bange for det er sjællænderne der skal tage teten for få samlet katte nok, og det i sig selv tror jeg kommer til at knibe :woman_shrugging:

2 Synes om

Det er svært med Bred BIS for en lille race, men heldigvis er der ikke et minimum krav til specialshow. Men det kræver at der er en der tager teten og står som tovholder og det er et KÆMPE arbejde.

8 Synes om

Tænk at det er 24 år siden 9/11. Som tiden dog går.

Sidste år var David og jeg på ferie i New York på denne dag.

Det var virkelig, i mangel af bedre ord, dybt rørende at være der på den dag.

Men satte også mange tanker i gang, som desværre stadigvæk er aktuelle pga verden er så ustabil.

15 Synes om

En af mine venner var der dagen før og tog billeder af tårnene. Det er så ufatteligt, at bare et døgn senere, var der kun ruiner tilbage. Så forfærdelig en tragedie… :ked:

6 Synes om

Det er så vanvittigt at tænke på, at det er så lang tid siden. Tænk at børn der er født det år jo er fuldvoksne mennesker nu. :scream:

7 Synes om

Tanken om at man stadig husker hvor man var da man erfarede det synes jeg også er tankevækkende…

Husker virkelig den dag og ens følelser

7 Synes om

Ja mit ældste gudbarn er født i august det år,og hun blev gift for 14 dage siden :flushed:

5 Synes om

Jeg tænker også på de mennesker i de to fly, som vidste at de skulle dø - så forfærdeligt og også alle dem i bygningerne, hvis liv gik tabt. :sorger:
Fanatisk vanvid er skyld i meget - desværre også i dag! :cold_sweat:

8 Synes om

Husker I for et par uger siden, hvor jeg delte billeder af Mister, der var dybt forelsket i en af mine tasker??
Nu har jeg fundet årsagen - det var ren og skær råddenskab han kunne lugte.
Jeg havde taget en pære med en dag - heldigvis i en frysepose. Den pære havde jeg så glemt alt om, ej heller havde jeg brugt tasken i nogle dage…

Nu, hvor det er opklaret, og tasken rengjort en den slet ikke spændende mere…

13 Synes om

Min mor var forbi, og havde en dug med, som hun sagde min Oldemor (Min fars mormor) havde malet og syet.

Det er nu på mit stuebord (min mor insisterede, jeg er lidt bange for at ødelægge den :see_no_evil:)

13 Synes om

Bare WOW!

17 Synes om

Mine gæster er lige kørt afsted mod Kastrup igen :pleading_face:
Men det har været rigtig hyggeligt :heart:
Min svoger blev bisat i går og det blev streamet, så vi sad og følgte med på fjernsynet :wilted_flower:

10 Synes om

Enig! Det er en af de ting, jeg altid fremhæver, når jeg fortæller folk om Budapest.

3 Synes om

Lagde mig igen, da min søster og svoger var kørt … og faldt i søvn :zzz:
Vågnede ca. kvart i elleve ved at Jehovas Vidner bankede på hoveddøren :venter: … de har vel følt trang til at guide mig ind på den rette sti igen, efter alt det vin og øl sidste uges tid …

13 Synes om

:klappe: :klappe:
https://www.instagram.com/p/DK9VAmFMKQa/

12 Synes om

Åhrr Mille er stille og roligt ved at finde ud af at, Tikka ud over at bide hende i halen også kan vaske lidt en gang imellem, så hun er begyndt indimellem at stikke hovedet hen til Tikka, som kvitterer med lidt vask mellem ørerne og ansigtet, præcis som Masso beder Mille om det :inlove:

Forsøger Mille der i mod at vaske på Tikka, så smutter Tikka det mener hun, hun klarer fint selv, men hun er selvfølglig også katten, der vasker poterne i vandskålen :tihi:

8 Synes om

Allerede i februar fik jeg en masse anbefalinger vedr. Budapest, nu er vi lige kommet hjem :slightly_smiling_face:
Budapest er fantastisk! Vi boede på Margrethe-øen på et pænt og roligt hotel. Spa-delen var virkelig skuffende, men pyt, vi nød byen i stedet for :clap:t2:
Vi var på sejltur sent aften, det var så smukt! Vi var i Synagogen, det var en bevægende oplevelse :heart: vi var på “hop på og af bus og så mange af de ting man bør se, og det var også fedt!
Alt i alt en virkelig lækker og hyggelig tur :+1:t2::slightly_smiling_face:

18 Synes om

Budapest kan virkelig meget! :hjerte:

Og danskerne er i den grad ved at få øjnene op for det. Min nabo tager derned i morgen og jeg har en kollega, som skal afsted tirsdag i næste uge. Jeg har givet begge stort set de samme rejsetips ud fra min personlige erfaring.

5 Synes om

PSSST - husk lige at melde trofæerne ind… :wink:

4 Synes om