Jeg er ved at lære Simba at “sige” godbid og gåtur.
Han har næsten fanget at man skal trykke for at få godbid, han sætter hvertfald poten på
Han mangler bare at trykke så den siger noget ![]()
Aslan tør ikke ![]()
Jeg er ved at lære Simba at “sige” godbid og gåtur.
Han har næsten fanget at man skal trykke for at få godbid, han sætter hvertfald poten på
Han mangler bare at trykke så den siger noget ![]()
Aslan tør ikke ![]()
Donkey! ![]()
Indtil nu, har jeg været overbevidst om, at Donkey søgte mod bagboen, når han er på udflugt … men, jeg har lige set ham stå ude på vejen ![]()
Jeg bliver nødt til at skaffe overvågningkamera til haven for at se, hvor i BEEEEP han kommer ud af indhegningen, for jeg kan ikke regne det ud ![]()
Nu stopper du
Møgunge… ![]()
Vi har et par vildtkameraer, du kan låne - men ved ikke om de kan løse opgaven, eller om det ikke uanset kræver flere kameraer…? ![]()
Det vil jeg gerne ![]()
Jeg kan prøve forskellige opsætninger, hvis ikke jeg rammer plet i første hug …
Tjek - hører lige teknikministeren hvad vi har til rådighed, og om ikke andet kan han måske bidrage med lidt anbefaliger… ![]()
Og så skulle jeg i øvrigt hilse fra ditterne og sige, at de der kradsepuder trænger til en opdatering, så det kan vi jo evt. klare i samme udleveringsforretnlng? ![]()
![]()
Det kan vi sagtens finde ud af ![]()
Tror du vi kan rykke i weekenden?
Vi er faktisk - for en gangs skyld
- aftalefrie denne weekend, så du siger bare til… ![]()
Ingen dobbeltbookning? ![]()
Så satser jeg på lørdag …
Not yet - i hvert fald… ![]()
Har lige været hjemmefra i 5 døgn - i Tversted med mine forældre.
Dejlig tur, hygge, ganske godt vejr og fine udflugter til Hirtshals Fyr, Lønstrup, Blokhus, Den Tilsandende Kirke, Grenen (sammen med hvad der føltes som samtlige 5.000 tyskere fra det krydstogtskib der var lagt til), en solnedgang ved stranden og lidt andet.
Hjemme havde kattene god pasning fra en nabo. Mister fortalte som sædvanlig en masse historier med cirka samme sandhedsværdi som en lystfiskers, Stine er blevet forkælet med vådfoder, og de har været i haven.
Det har åbenbart været tåleligt, for de havde ikke travlt med at hilse på mig. Eller også var de bare pænt fornærmede.Mister var forbi efter et par timer. Stine var først god igen om aftenen, efter at jeg havde været hjemmefra et par timer til et møde… Og hele natten har hun ligget i sengen
Det lugter dejlig landligt i Spjellerup i dag … ![]()
Weeeee imorgen kommer min bedste veninde på besøg, hele vejen fra Lolland sammen med hendes søn.
Ham har jeg aldrig mødt fysisk (han er 7 eller 8 år) og har ikke set min veninde i mange år heller ![]()
Håber i får en fantastisk dag ![]()
Øj lettelsen når de ringer mindst en time tidligere end forventet fra dyrlægen, om Mille kan blive hentet en del tidligere en forventet!
Den ukendte faktor er så om hun skal afsted igen senere og have flere tænder ud, eller om dyrlægen kunne få dem alle på en gang, men det tager vi med, bare Mille har fået de værste tænder ud, hun er jo ikke helt ung så desto kortere narkose tid desto bedre ![]()
Håber det bedste for Mille-pigen ![]()
Dyrlægen fik samtlige 7 tænder i en og samme omgang, så nu går der heldigvis nogen tid inden hun skal afsted igen ![]()
Masso er den sødeste lille fyr, der bare går og snuser lidt til hende og prøver at finde ud af, hvorfor hun lugter underligt, mens Tikka bare sidder og kigger på dem ![]()
De to er meget mere accepterende end Mille var, når Jeppe kom hjem fra dyrlægen, så ingen knurrende, hvæsen eller udfald bare nysgerrighed ![]()
Vi havde to praktikanter (fysioterapeuter) til at styre scleroseholdet i går.
Holdet står som ‘‘Sclerosehold - højt niveau’’ i systemet, så de havde masser af gode idéer … Av! mine arme og brystkasse i dag ![]()
Men, jeg besejrede den ene unge gut, i øvelsen med at sidde længst muligt op ad en væg … Ha! ![]()
Det er sp træls med en kat, der hvæser og sprutter, lige så snart de andre har den mindst fremmede lugt. Plet var også af den type og det kunne stå på i flere dage ![]()
Dejligt at høre, de kunne tage alle på en gang. God bedring til Mille ![]()
Enig, det var et mareridt at overbevise Mille om, hun ikke skulle gå i flæsket på Jeppe når han søgte hende for tryghed, så er det meget skønnere når de som Masso bare er sød ![]()
Mille virker heldigvis allerede ret meget som sig selv igen, hun har både spist vådfoder i for hende store mængder, været på bakke og nu har hun gang i stor vasken på hendes lammeskind ![]()