Septembertanker

Jamen hvordan… jeg ville tabe masker inden 5 min var gået :uha:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg har en veninde, der kan finde på at hækle, når hun går fx til og fra bussen. Det skal bare være noget ensformigt, så hun ikke skal tænke over mønstret :slight_smile:

3 Synes om

Jeg har lige fået en lækker sandwich, Rune har lavet til os. Pludseligt lå der en orm på tallerkenen :nauseated_face: Den må have gemt sig i den krøllede salat, selvom Rune har skyllet den.

Nu ved jeg ikke, hvornår jeg kan spise salat igen.

Den var i det mindste hel… halve er ikke at foretrække :sunglasses:

2 Synes om

Møg vejr :skrige: Blev gennemblødt på min formiddags gåtur :knotten: Skal over til bageren og hente min nye (brugte) termojakke fra ByLindgren, som jeg har set frem til at modtage :grin: Havde set frem til at tage den i brug på min eftermiddags gåtur, men vejret er ret omskifteligt lige nu, så ved ikke om det er så god ide :gruble:

1 Synes om

Det er ved at være sidste chance for at dele nogle minder Uge 38 - Kan du huske dengang

2 Synes om

Måske man skulle lade være med at se de der udsendelser om kødædende bakterier, når man selv muligvis står overfor en operation … :surrender:

5 Synes om

Jo det er vejret i dag, godt være du blev gemme blødt, men du kom ud og gå :ok: godt klaret. pyller her, prøvede 3 gang og opgav :s:, jeg burde også have været ude og blevet gemme blødt

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Kan du ikke bare stille dig ud under bruseren? :klappe:

1 Synes om

:joy: fantastisk idé @Eva :joy: nej det kan jeg faktisk ikke :grin:.
Badeværelse jo slet slet som slet ikke færdigt :roll_eyes:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Så er det ægte efterår… musene er kommet ind, og traver frem og tilbage over stue loftet :hoho:

3 Synes om

Jeg oplevede det samme med en rå pistacienød som pludselig bevægede sig. Det grønne var så ikke en pistacienød, men derimod en fin grøn larve…

Dette skete i efteråret 1987, jeg har endnu ikke spist rå pistacienødder i skal…

1 Synes om

Jeg måtte ikke få pistacienødder dengang :joy:

Ad ad ad! Håber altså jeg bliver venner med salat igen… Der er fælles mange retter med det :see_no_evil:

Er det nu jeg skal påpege, at I med altovervejende sandsynlighed har fortæret utallige larver m.m. gennem årene - bare uden at opdage dem…? :bug: :bug: :wink:

Look at it the bright way: Foderskiftet bliver let, når insekterne (officielt!) bliver en af vores primære proteinkilder… :sunglasses: :grin:

6 Synes om

Det fylder alt sammen, som min salig mor altid sagde :hoho:

5 Synes om

Din mor var bestemt en fremsynet kvinde… :smirk: :tihi:

5 Synes om

Jeg er opvokset på en gård med en stor køkkenhave og alt mad blev stort set lavet fra bunden.

Jeg er sikker på du har ret at jeg har spist masser af orme og biller og what not, fint med mig, det fylder alt sammen.

Men derfra og så til at se det grønne kræ og så spise videre af dens nødder… der var der et spring som jeg ikke klarede :joy::joy:

1 Synes om

Ku’ du ligefrem se dem - damn, det må ha’ været noget af en mother f*cker larve… :scream: :stuck_out_tongue_winking_eye: :laughing:

5 Synes om

Det ved jeg - og har det helt fint med :wink:

:see_no_evil: :hear_no_evil: :wink: