Septembertanker

Ny måned - nye tanker :grin:

3 Synes om

Beimis har altid tigget når han kunne høre, jeg var ved og tømme skinke ost fra buko. Jeg har altid gemt lidt han får.
Nu beimis bor nyt sted. Der bliver der mest spist reje ost, for ham der passer beimis bryder sig ikke om skinke ost. for beimis skyld bliver der købt skinke ost, men nej det vil beimis ikke have. Så tømte jeg en bøtte i går og tog med op, beimis kunne få og slikke ren. Det kunne bruges :joy: den bøtte jeg havde med blev slikket. Den ham der passer beimis havde tømt. Blev ikke værdige en blik :laughing:. Man er vil en rigtig kat og lidt vanskeligt.

Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Og snart skal vi til den første katteudstilling i et helt år! :wehu:

3 Synes om

Dét skal vi nemlig - endelig endelig endelig! :smiley:

2 Synes om

Virkede det med at du bare skrev et indlæg? :slight_smile:

1 Synes om

:sob:

Jeg gendannede det, jeg havde skrevet og slettet. :grin:
Da tråden jo var låst var det ikke muligt at skrive noget.

2 Synes om

Det var lige præcis det jeg mente med at rette i dit indlæg. Og så blev vi det klogere og ved fremover at vi selv kan løse det sådan, fedt. :ok:

2 Synes om

:troste:

1 Synes om

Jaah, I må snart tage revanche og komme med igen :kram:

1 Synes om

Og nu man alligevel ikke kan sove fordi nat og dag er kørt lidt rundt efter sygdom. Så fik jeg bestilt gaver til pigerne :see_no_evil: Ikke til at forstå de bliver 3 & 5 lige om snart!

7 Synes om

Jeg tænker også at komme til Søften, det bliver søndag, og på cykel.
Med 4 km derned, og en elcykel til rådighed burde det være nemt nok.

5 Synes om

Nøj jeg har lyst til og komme i netto nu. en kom til og frister mig :wink:

men har ikke brug for det der frister, overhovet slet ikke nej, basta, nej. Og kan ikke finde ud af det. Men nøj det frister

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

:ups:

Jeg burde nok heller ikke have købt den, med tanke på hvor stort mit “bibliotek” af hæklebøger egentlig er, men ved min yngste nevø nok kan finde nogle ting der i :slight_smile:
I torsdags kom jeg til at købe den der hedder Amigurumiskatte 2 og jeg venter på at dao kommer med Klassisk hæklede julepynt :joy:

Jeg plejede også en gang at sige, at jeg ikke kunne håndarbejde, selv min håndarbejdslære i folkeskolen opgav mig så ringe var jeg :surrender: Men til sidst, da motivationen endelig kom lykkedes det alligevel at lære at hækle og det går langsomt fremad med at lære at strikke også :tihi:

5 Synes om

Altså, jeg dumpede symaskinekørekortet en 7-8 gange i folkeskolen :klappe: I dag syr jeg tøj til os, og retter selv mønstre til. Hækling troede jeg heller ikke, jeg kunne lære, før jeg satte mig for det for nogle år siden.

6 Synes om

Jer med sorte katte… Blive de egentligt grå, når der er mørkt?

3 Synes om

De forsvinder helt :smile:,

med mindre du lyser på deres øjne :eyes:

4 Synes om

Nix. De bliver helt væk. :grin: Jeg er flere gange været ved at skvatte over Fritzz, når han og jeg går ud med skraldespanden i mørke.
Det er kun når han ser på mig og månens lys rammer ham, at jeg kan se et enkelt reflekterede øje og et par lyse hugtænder. :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 Synes om

Døm selv :slem:

12 Synes om

Så I siger altså, at vi slet ikke kan stole på ordsprog :uha:

3 Synes om