Septembertanker

det er vel ikke alderen der trykker …eller jow…Inga er …gammel, men hun har altså kun rullet 85500 …svagheder…no, og umiddelbart får hun ikke bøvl med syn - udover småting - de næste 4-6 år

2 Synes om

Hjælper ikke en “bib” på rust
Men … :kram: uanset om det var forventet det var der eller ikke, er det ikke sjovt

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg havde en 10% rabatkode (personlig) til ZooPlus, som udløb i morgen, så jeg har sendt en bestilling afsted … spørgsmål, om der overhoved er nok penge tilbage til bilreparation :cool:
#havdineprioriteringeriorden

9 Synes om

Står der, at du ikke må køre i den, før den er repareret? Jeg håber, at det ikke bliver alt for dyrt. Sidste gange fandt du vist en god mekaniker, der ikke forsøgte at blokke dig for hele din formue?

2 Synes om

Nu for 6 gang på 8 dage, når jeg er gået ud om morgen, er der en sort kat uden for med halsbånd på,med ringeklokke :thumbdown: hvorfor ? Det er da livsfarligt for katten…
Eller er det bare mig der ser syner

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Folk der sætter halsbånd & klokke på deres kat skulle selv have en kobjælde om halsen…

4 Synes om

Der står ‘‘Blablabah …kun kørsel i forbindelse med reparation’’ … er du klar over, hvor mange test-ture der skal køres i den forbindelse?
Det er den samme, der har sagt ja til opgaven … jeg havde ellers fået at vide, han ikke længere gad rode med biler, men min charme er åbenbart svær at modstå
Han kigger på bilen om en uges tid og giver mig en vurdering … :bebe: :kryds: :bebe:

11 Synes om

Jeg sidder og ser klima-program på dr.dk … og så dukkede denne kat op på skærmen :heart:
Åh, hvor jeg savner Bølle-Bjørn :broken_heart:

16 Synes om

:kram:

:kram:

Hold da op det har regnet i nat /i aftes , jo jo og i går eftermiddags og gør endnu :cloud_with_rain:, har lyttet på det meget af natten eller vågnet ved det, kom her midt nat, da jeg igen prøvede og få lidt søvn. Til og tænker på de stakkels jæger der har glædet sig den sidste halve år til jagten gik i gang i dag . Hvor har jeg ondt af dem i dag. Uanset om det kun er på klædning det er galt med, som det siges. Må det alligevel tage noget af fornøjelsen

Med venlig hilsen beimis ejer

Så folkens :slight_smile: Nu må i lige i gemmerne efter er godt billede :wink: En uge mere

4 Synes om

vi har fået 51,3 mm i løbet af ugen, vores regnmåler skifer til ny uge søndag nat
I nat har vi fået 18,3mm
Siden regnmåleren blev sat op mellem jul og nytår, har vi fået 437,6mm

2 Synes om

Hvor har I købt den regnmåler - her kunne vi nemlig godt ha’ brugt noget mere regn i år…? :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye: :grin:

3 Synes om

Fik den i julegave, men ja der har regnet meget her også for meget, vi sumper i vand

Er det kun her i København at vi er nået til 1. oktober?

:tihi:

3 Synes om

Kan vi ikke vente bare et par dage med at gå i oktober… jul kommer pludselig så tæt på

4 Synes om

Onsdag kom jeg ud og gå knap 2 timer men delte det i 3 gang frøs så meget, at tænderne klappede i munden på mig, og den sidste tur, begyndt jeg at tude inden jeg havde rundet hækken. Men jeg kom afsted. :cold_face:
I går var jeg afsted lige så lang / kort tur kommer and på hvordan man ser så det, men total stille vejr og blikstille og solskin, for hvert kvarter smed jeg en stykke tøj. :grin:
I dag opgiver jeg bare. :s:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Ja, nu varer der ikke længe før nisserne stikker deres små fjæs frem overalt :wink:

1 Synes om