Ser din kat fjernsyn

Det gør vores Cirkeline, især når det er udsendelser om dyr, og hun ser med næsten hele programmet igennem… og hun vil helst ikke forstyrres, hun sidder bomstille og kigger med.

Åhh hvor herligt Mie…

Skønt syn.

Her ser de ikke tv, men hvis jeg aspiller lyd fra min mobil hvor jeg har optaget mig selv eller dem så gnides der ivrigt på mobilen.

Ellers ELSKER de faktisk alle 3 når jeg hiver guitaren frem og synger… så ligger de alle 3 om mig og kommer indimellem hen og gnider sig op af mig… det er simpelthen ikke til at stå for.

Jooo her ses der skam også tv. Victoria er helt vild med hundeudsendelser og når livgarden er på tv. Det skal hun alstå bare se.

Nååå hvor sødt :slight_smile: det er sjovt som de kan li’ lyde… det er da kært at de er glade for at du synger og spiller for dem -forelsket

Mine katte kommer også og vil have hovedet ned i mobilen når jeg fx. afspiller ringetoner … eller fx. hvis der er tastelyde på telefonen… lidt sjovt :smiley:

Hvor er de altså søde og sjove :smiley:

Jo,mine katte elsker at se Animal Planet og andre dyreudsendelser. Jeg har haft et par stykker mere, der også var vilde med at se
udsendelser med dyr. Herligt at se, hvor meget de går op i det.

Jo vores katte er sportsidioter -what -ked -ked ,de elsker håndbold og fodbold -dinklaphat -LOL -LOL -LOL

Hvor herligt Mie, hun burde da have sin helt egen lænestol :smiley: :smiley:

daffy så meget tv da han var yngre, idag er han helt og aldeles ligeglad og ænser knap skærmen.
trixie ser nu heller ikke meget tv, det hænder dog hun lige blir fanget at noget der foregår i tvet, men det er kun lige 5 min, så gider hun ikke det mere.
daffy kommer så derimod og vil kæles med når jeg spiller lidt højt og helst når det er rock

Det er nu mærkeligt:
Nogle katte kan både følge med i, hvad der sker på tv-skærmen, og reagere på den kat, de ser i et spejl.
Andre kan ikke.
Hos et kuld killinger oplever jeg det samme: Nogle af dem kan, men ikke andre.

Det samme med mine to hunde.
Mandy elsker at se fjernsyn, især om hunde, og kan tilmed se forskel på en stor hunderace og en lille. Den store gøer hun af, men ikke den lille. Sådan er det også med de hunde, der passerer hegnet.
Mystisk, for på skærmen er hundene jo lige store.

Hendes datter, Rumlepot, opfatter derimod slet ikke skærmbilleder og er ikke interesseret.

Jeg har ledt og ledt i mine bøger om adfærd, men endnu ikke fundet nogen forklaring.

Jeg har et par misser som elsker at se håndbold i fjerneren og vil meget gerne deltage i kampen -høhø -høhø

Der bliver også kigget lidt fjernsyn her fra tid til anden, Gizmo er især glad for programmer om havdyr, han elsker hajer og søløver og optagelser der skifter fra undervands- til overfladen.

Men den sødeste tv-kigger jeg nogensinde har haft var nu Freya. Hun elskede Magnus og Myggen. På et tidspunkt kom der Magnus og Myggen til midnat fem dage om ugen på en af vores kanaler og Freya lagde sig troligt på sofabordet for at se den halve time hver aften. Hendes favoritter var Myggen og flagermusen, hun var altid ekstra opmærksom når en af dem var i billedet. Åh, hvor jeg savner min dejlige pige -forelsket

May så rigtig meget tv da hun var yngre, men fordi hun partout skulle stå opad skræmen vænnede jeg hende lidt af med det. Nu er det kun hvis jeg ser en dyre udsendelse eller sådan noget at hun står der [bigloony]

Min Nala har aldrig vist interesse for TV. Jeg troede egentlig ikke kunne kunne se billedet (forkert frekvens for en kat?).

Men så en dag viste de “De store katte” og jeg tog Nala op i favnen og gik helt tæt på TV’et, så hun rigtig kunne se hendes afrikanske fætre og kusiner. I samme øjeblik var der en leopart, der løb amokløb mod kameraet…

Nala udstøtte et vræl, rev sig fri og gemte sig under sofaen!

Så, jo hun kan se TV, men hun gider ikke :stuck_out_tongue:

Rumle er den eneste af vores katte der ser TV, han kan virkelig stene -uha foran TV sammen med os. Men han er også vokset op i et hjem, hvor TV’et næsten altid var tændt (i modsætning til her).

En skam jeg ikke fik et billede af det der skete igår -høhø

Alma lå oven på fjersynet, og hang med begge forben og hovede ned over skærmen, hvor hun lystigt kiggede med.
Mor tænkte, pas nu på du ikke får firkantet øjne af at sidde så tæt :smiley: Jah også var der jo ikke mere 2900 happines, når det store skrummel skulle hænge -rulleøjne

Sefø’li skal e have deres egen lænestol. Carl Moritz har sin egen skammel. Ejerens TV kører på Animal Planet næsten hele dagen. Mellem indslagene er der en lille film med en mand og en fugl. Ligemeget hvor Carl Moritz er i lejligheden kommer han farende når han hører baggrundsmusikken, sætter sig på sin taburet hovedet går fra side til side i den korte tid klippet varer. Når det er over fortsætter han med sine andre sysler.
Da ejeren fornemmede jeg var skeptisk blev jeg inviteret - den var god nok, det var altså så skægt at se :stuck_out_tongue:

Min Vagn(norskskovkat)hjælper gerne med at slå monster ihjel når vi spiller computer, og hvis i spørg ham, så er han skide god til det :smiley: Hvis i spørg min fladskærm er ham skide træls [bigloony]

Hos os ser misserne også fjernsyn indimellem, men det største hit er klart vores “pausefisk” - læs: akvarium. At lægge sig på armlænet af lænestolen og så følge med i den evige føljeton af neonfisk frem og tilbage og frem og tilbage - det er LYKKEN!
[cat-aquarium.gif]

hos os bliver der set flittigt fjernsyn når vi vel at mærke ser det sammen allesammen…

men de gider ikke hvis mor og far ikke ser med fra sofaen :slight_smile: