Ser du meget TV?

Skyldig… Men ikke hvilken som helst sport, verdens bedste. NFL eller National Football Leauge aka. Amerikansk fodbold. Godt man har en god chef der har tålmodighed med at man er lidt trættere, mandag, tirsdag og fredag morgen :smiley:

Jeg ser ikke ret meget tv, men når jeg gør, så kan jeg faktisk rigtig godt lide DR2. De sender nogle programmer, som ikke er sådan “main-stream” og som kan være rigtig interessante :slight_smile:

Ellers ser jeg mest nyheder, hvis jeg ellers husker det. Og en film, hvis den er rigtig god, ellers kan jeg ikke bliver siddende så længe.

Har det kørende i baggrunden . .

Sådan generelt er jeg lidt træt af de amerikanske serier, men ser da engang imellem NCIS,
The Mentalist og Medium, jeg foretrækker de engelske :slight_smile: De måske uskyldige, The Bill og hvis det skal være lidt nostalgisk Små og store synder, den er fyldt med “den gode gamle musik” ellers er tvét ofte tunet ind på en af natur-kanalerne, hvor viasat nature er en favorit, mest fordi der ikke er mere reklametid end programtid, jeg kan slet ikke tåle alle de mere eller mindre tumpede reklamer, så ender mit blodtryk ½ m over hovedet :frowning:

Jeg ser ikke så meget tv i hverdagen men om lørdagen vil jeg gerne se Barnaby, hvis vi ikke er i byen eller har gæster.

[quote=Marianne H;223656]Sådan generelt er jeg lidt træt af de amerikanske serier, men ser da engang imellem NCIS,
The Mentalist og Medium, jeg foretrækker de engelske :slight_smile: De måske uskyldige, The Bill og hvis det skal være lidt nostalgisk Små og store synder, den er fyldt med “den gode gamle musik” ellers er tvét ofte tunet ind på en af natur-kanalerne, hvor viasat nature er en favorit, mest fordi der ikke er mere reklametid end programtid, jeg kan slet ikke tåle alle de mere eller mindre tumpede reklamer, så ender mit blodtryk ½ m over hovedet :-([/quote]

Jeg giver dig ret Marianne - tit opgiver jeg Animal Planet, fordi de har den tåbelige vane, at afbryde programmet hvert kvarter for at sende helt unødvendige indslag.

Tit for at gøre opmærksom på kommende udsendelser -men det kunne vel gøres, når programmet er slut?

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

:inlove: :inlove:

Jeg ser ikke ret meget TV… og jeg har under kraftig overvejelse at skille mig af med det…

:uha:

Vi ser næsten kun tv lødag aften og det er kun for at se Merlin. Det vil sige hvis vi husker det, ellers ser vi det på vores pc.
Jeg er en klovn til alt det med serier og hvis Mogens ikke huskede mig på det, så fik jeg heller ikke set afsnittene af Merlin.
Ellers ser vi mest DVD film på vores tv. Er der noget vi gerne vil se, ja så foregår det på pc’en.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;223681]Vi ser næsten kun tv lødag aften og det er kun for at se Merlin. Det vil sige hvis vi husker det, ellers ser vi det på vores pc.
Jeg er en klovn til alt det med serier og hvis Mogens ikke huskede mig på det, så fik jeg heller ikke set afsnittene af Merlin.
Ellers ser vi mest DVD film på vores tv. Er der noget vi gerne vil se, ja så foregår det på pc’en.
Knus Elin[/quote]

Merlin følger jeg også med i - den er meget hyggelig, synes jeg.

Og så ser jeg også Landsbyhospitalet tordag aften - men det er så også stort set, hvad jeg ser.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Engelske krimier og for tiden Tour de France

[QUOTE=Eva;223669]Jeg giver dig ret Marianne - tit opgiver jeg Animal Planet, fordi de har den tåbelige vane, at afbryde programmet hvert kvarter for at sende helt unødvendige indslag.

Tit for at gøre opmærksom på kommende udsendelser -men det kunne vel gøres, når programmet er slut?

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:[/QUOTE]

Ja når 20-25 min ud af hver time skal fyldes med det l*rt så står jeg af :doh::doh:

Hm… er jeg selv hjemme, kan der fint gå en dag eller mere uden tv’et bliver tændt… Og er det tændt, følger jeg sjældent ret meget med…
Kæresten derimod kan godt lide at have det tændt, ser det lidt, og lytter lidt til det…

Er jeg selv hjemme, sætter jeg ofte musik på i stedet, og hygger mig med det.

Ser jeg tv, så ser jeg helst film - og helst uden afbrydelser…
Eller serier, men jeg vil som Regitze helst se dem ud i den lang køre, ellers mister jeg interessen for dem… Jeg gider simpelthen ikke være bundet til tv’et en gang om ugen hver uge kl 20 for at se næste afsnit for at kunne følge med… Nej tak…

Kunne jeg undvære tv’et? Ja… sagtens…
Men jeg synes stadig at en film ind i mellem er hyggelig - men jeg kan hygge mig lige så meget med en god bog - hvis ikke mere :thumbup:

Nej… jeg ejer ikke et TV, så det giver sig selv. Det er mere end 4 år siden jeg smed mit ud:-)

Nææh er ikke afhængig af det, men hvis jeg husker det vil jeg meget gerne se “Hun så et mord”, Columbo, Lois og Clark på zulu, (ser aldrig alle programmerne på een dag), First 48 hours og Dr. G synes jeg er spændende…
Nåh jo kan også godt lide at se Travel & Living af og til også :slight_smile:

det er sån lidt forskelligt fra dag til dag, nogle dage ser jeg meget tv og andre dage er tvet slukket.
jeg ka godt lide at se dokumentar-programmer og us-komedie serier.
film ser jeg meget sjældent, jeg ka nemlig ikke sidde stille så længe af gange og tit falder jeg i søvn.

noget jeg hader at se i tv er alle de her realitet-shows ala
topmodels
american idol
vild med dans
osv osv i den dur
det er så intetsigende som noget overhovedet ka blive

Nix , jeg ser næste aldrig noget i kukkassen :stuck_out_tongue:

Dog elsker jeg Engelske krimier :thumbup:Med et lille hyggelig mord eller to i :fin:

Mærkelig når jeg ellers afskyr alle former for vold :?

Nej, vi har kun DR, DR2 og TV2 og det meste er jo genudsendelse på genudsendelse.
Det er også irriterende at skulle følge med i serier hver uge og lige pludselig holder de pause i flere måneder.
Lige for tiden ser vi 24 på DVD, hvor vi er nået til sæson 4.
Sæson 7 er sendt i USA, så vi er vist lidt bagud :sshh:

Har kun DR1 og TV2, og det er nok for mig.
Ser gerne naturudsendelser, gør-det-selv programmer, engelske krimiserier og af og til en god film.
Følger for tiden med i Merlin og udsendelserne om Kloden og også det gamle Ægypten.

I morgen skal jeg se Supernabo (fif til gør-det-selv folk) og Det er mig eller hunden.

Jeg har en del video- og dvd-perler, men jeg har endnu ikke fået set så meget som én af dem.

På et tidspunkt gjorde jeg, men nu er det kun hvis der intet sker på pcen og der kommer noget spændende i tvet :smiley:

Jeg får røde knopper af alle disse reality-shows Robinson, Paradise o.s.v. hvor det handler om at få vist flest muligt af de aller-dårligste sider menneskeheden besidder.

Så er div. shows for folk med stjernedrømme, der er mere eller mindre talentløse, hvis jeg vil høre musik foretrækker jeg at sætte noget godt musik på.

Tjaa og så er der jo genudsendelserne, hvor især TV2 åbenbart mener at når en serie er god første gang, så må den være endnu bedre 6-7-8 og tiende gang den bliver sendt :doh: