Ser dum ud? Mig?

Har netop taget disse billeder af Rumle - han anstrenger sig ikke just for at se særlig begavet ud :smiley:

Loooool …Han er sgu da dejlig :-). Men jeg kender godt ‘typen’. Det er få billeder jeg har af Gabby, hvor hun bare ser nogenlunde normal ud :smiley:

Selvom han ser lidt “bøvet” ud er han bare så superlækker. -forelsket

Skønne billeder og godt fanget…men han er da dejlig -forelsket

Elsker bare sådan nogle fjolle billeder -thumbs -forelsket

Godt fanget :slight_smile:

Han ser da bestemt ikke dum ud, men der imod rigtig flot -forelsket -forelsket

Det er nogle sjove billeder man går engang imellem :smiley:

fine mis…fine mis…han ligner èn man burde komme og møsse på [bigkiss]

Elsker sådan lidt skæve billeder -forelsket -love -forelsket
Han er ski da grov charmerende -love

Hvad pokker har du givet ham Rumle, har han drukket af dit glas ? Herlige billeder -xxrotflmao -xxrotflmao

-høhø han er da dejlig -love

Tak alle sammen. Og Denise, nogle gange skulle man virkelig tro, at han havde drukket et eller andet, som han skulle holde sig fra. Rumle kan simpelthen det der med at stille op med de mest mærkelige ansigtsudtryk. Her er nogle billeder af ham fra tidligere. Er der noget at sige til at jeg ÆLSKER ham - nej vel? -forelsket



Hold da op hvor er han dejligt. Simpelthen så sjov når man er hurtig nok til at fange dem sådan. Synes ikke rigtigt det er lykkes her endnu.

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao Hold da op nogle pragtfulde billeder -forelsket

-tihi …havde han været et menneske havde han været klassens klovn eller komikker -tihi

Åhhhh skønne billeder af udbryder kongen… ham ER jeg altså bare vild med!!! -forelsket

hihi, hvor er han da bare herlig! Sikken en charmør. Elsker det billede hvor han som killing sidder i en plastik bøtte og bliver vejet -forelsket

Han er godt nok en spasmager…men absolut ikke mindre dejlig -forelsket

Hvor er det bare gode billeder May-Britt -forelsket ja jeg kan til fulde forstå hvorfor du elsker ham, man kan da ikke andet -waytohot

LOOOOL Hvor er han skøn og skør - hvor er han komisk :smiley: