nej, det gør vi ikke og ser generelt ikke sport i tv
Ja, min mand ser håndbold og jeg er med på en lytter, mens jeg sidder her ved PC’en. Håber naturligvis vi vinder, men tør ikke rigtig tro det, før jeg ser/hører det :).
[QUOTE=DK Jannam;1017301]Jeg er kæmpe håndboldnørd, og er ud af en håndboldfamilie! Herrelandsholdet er mit favorit hold at følge, selvom holdet der spillede i Sverige i 2002 IMO var sjovere at følge. Desværre forlod de sidste fra dengang holdet forrige år. Det er vel lidt ligesom, at kvindehåndbold aldrig bliver det samme som midt 90’erne.
Men anyways… Ses skal det 100 % sikkert, og januar er mine aftener altid sat af til, at jeg kan se kampene, eller så er jeg sammen med nogle, som også følger med!
Jeg er overbevist om, at Danmark godt kan klare det. Meeen. De bliver presset af et godt kroatisk hold, men for mig er det dog alligevel en 50/50 kamp. Krydser alt hvad jeg kan! [/QUOTE]
Kvindehåndbold har bare ikke været det samme siden det var Anja Andersen og slænget!
Flot kamp, hold da op de spillede godt
En super kamp hvor de virkelig viste de kan det der
Ja det var da helt fantastisk .
Det må du altså gøre lidt bedre efter den kamp de spillede idag
Glæder mig til søndag!
Håndbold i verdensklasse …For sulen hvor vi spillede godt. Hvis vi spiller på samme måde på søndag, så kommer drengene hjem med guld om halsen. Landin overgik igen sig selv, den lille charmetrold til Eggert var jo igen flyvende, selv Mikkel oppede sig …En dejlig kamp, som blev nydt med en god flaske rødvin
Nej, aldrig
Eneste sport jeg ser engang imellem er hestesport, dressur, ridebanesspringning og military
Jeg tror faktisk jeg skal se håndbold på søndag. Har ikke set nogen af kampene endnu… Men på den anden side… hver gang jeg sætter mig til at se håndbold… så taber vi… så måske jeg sku’ holde mig væk L
Så skal du ABSOLUT ikke se håndbold på søndag
Tænk at der er aktive nok brugere herinde til at folk kan have en samtale om håndbold tyve minutter i seks, på en lørdag!
Loooool …Du har ret Eva, en herlig samling af brugere, som omtrent er aktive døgnet rundt
[QUOTE=Eife;1017542]Nej, aldrig
Eneste sport jeg ser engang imellem er hestesport, dressur, ridebanesspringning og military :)[/QUOTE]
den er jeg med på (altså hestesport - selvom jeg nu foretrækker at se det live)
Ja, jeg ser da (selvfølgelig) håndbold - når der er EM og VM.
Jeg håber, at vi vinder !!
(det gør Nabo ikke - for det er hende, der står for arrangementet på Københavns Rådhus hvis vi vinder)
Isch var klokken så mange? Og jeg var ikke kommet i seng endnu på det tidspunkt L Til gengæld er det ikke ret længe siden jeg er stået op
Vi skrev jo den halve nat
Skal MÅSKE se finalen… Men i det store hele er jeg meget glad for min zapper i den her tid