Ser i Håndbold?

Ser i håndbold og hvordan tror i at det kommer til at gå Danmark i aften?

Nej :smiley:

Nææh - heller ikke :stuck_out_tongue:

Det gør jeg normalt ikke, men vil se det i aften.
Jeg holder på Danmark, men tror de får det rigtig svært,
så jeg tror Kroatien vinder, men håber jeg tror fejl.

Jeg har en mand, ergo har jeg ingen fjernbetjening. Så desværre nej :frowning:

Ja :slight_smile:

Jeg tror desværre vi får det lidt svært i aften, men jeg håber :kryds:

Du kan dælme tro vi ser håndbold, vi er begge klistret til skærmen, hver gang danmark spiller …Desværre tror jeg vi får r*vfuld i aften :-/. Mikkel Hansen er bare ikke god i denne turnering, så hvis vi skal vinde skal Landin overgå sig selv endnu mere - Han er fantastisk :slight_smile:

Nej det gør vi ikke herhjemme

Ja da :slight_smile:
… desværre tror jeg ikke vi klarer skærene i aften, men håber alligevel :kryds:

JA!!! :yatta:

Og Danmark vinder søføli :thumbup:

Aiiihhhh admin, nu må I lige styre jer. Hvad er det dog for en smiley, I har kodet sammen med “admin har talt” :ups:

Nej :slight_smile:

Nej det gør vi ikke. Ligenu ser vi BOLT fra disney :slight_smile:

Jep, det gør jeg :slight_smile:
Det er en fast tradition, at vi samles hjemme hos mine forældre og hepper! I aften tror jeg dog, at vi får det rigtig svært, da Croatien er teknisk meget gode og desuden nogle store tampe :S
Hvis vi skal vinde, skal Landin være lige så uovertræffen som han plejer at være, Mikkel skal tage sig alvorligt sammen, Eggert og Lindberg skal være super skarpe på fløjene :slight_smile:

Kom så Danmark!!! :flag:

Jeg hører håndbold :slight_smile: P3 kører herhjemme, så jeg følger da lidt med.

Jeg ser håndbold og skal naturligvis også se kampen iaften!

Jeg glæder mig, og jeg krydser og hepper naturligvis på at DK vinder, men jeg tror desværre også vi får det svært iaften…

Jeg er kæmpe håndboldnørd, og er ud af en håndboldfamilie! :slight_smile: Herrelandsholdet er mit favorit hold at følge, selvom holdet der spillede i Sverige i 2002 IMO var sjovere at følge. Desværre forlod de sidste fra dengang holdet forrige år. Det er vel lidt ligesom, at kvindehåndbold aldrig bliver det samme som midt 90’erne.
Men anyways… Ses skal det 100 % sikkert, og januar er mine aftener altid sat af til, at jeg kan se kampene, eller så er jeg sammen med nogle, som også følger med!
Jeg er overbevist om, at Danmark godt kan klare det. Meeen. De bliver presset af et godt kroatisk hold, men for mig er det dog alligevel en 50/50 kamp. Krydser alt hvad jeg kan! :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Så går de på banen :slight_smile:

Ham Spillerberg er altså lidt en flot fyr :tihi:

Hvem vandt forresten kampen på 2’eren?

Manden min sidder klistret til skærmen.
Mig - jeg sidder i udestuen ved computeren :høhø: Sport interesserer mig overhovedet ikke (kun F1 nogle gange)