Sexy føder

Tillykke Hanne, hvor er jeg glad for at det gik godt :hjerte:

Fy for en omgang ! Godt at alt endte lykkeligt…
Tillykke med dem alle :wehuu:

Sikke en gyser…godt det endte godt…tillykke med flokken

Hjertelig tillykke med de små missebørn til både dig og mormis. Godt det hele endte som det skulle.
Hold da op 7 små missebørn, det er godt nok mange for missemor at holde styr på.
Knus Elin

STORT tillykke med de mange små babyer !!! :flag::hjerte::wehuu: GODT du kom afsted til dyrlægen, man kender vel sine katte bedst :thumbup:

Stort tillykke med et kæmpekuld :slight_smile: hvor var det godt at du lyttede til dine mavefornemmelser og super godt at vestimulerende indsprøjtning virkede, jeg har et par gange prøvet at det ikke virker og så er det kejsersnit :(…nu kan du rigtigt nyde de små :slight_smile:

PS: Jeg går ud fra at det er endnu sværere for hunkatten at få en død killing ud, også selv om hun får en vestimulerende sprøjte, så du/I har været rigtig dejlige heldige :slight_smile:

Der er desværre en mere der ikke klaret den, :brist: den havde også slugt for meget fostervand, jeg havde håbet på han klaret den… men havde dog den tanke, da han trak vejret underligt og det blev ikke bedre…

han var blevet suget og alt det der…

Stort tillykke med de 7 fine killinger

:flag::flag::flag: Stort til lykke med sekslingerne. Hvor var det godt du tog afsted Hanne :thumbup: Og SÅ blir der liv og glade dage snart i det lille hjem :wehuu: Glæder mig til at se de små :slight_smile:

Trist med de 2 der ikke klarede det :lys:

Så er der et hyggebillede…

suk dejlige og skønne er de allesammen

og Sexy er stolt, hun ville dog på ingen måde have sine killinger i fødekassen, næh nej, de skal være i en hule, som normalt høre til et af kradsetræerne.
Så der er de nu…

:wehuu::wehuu::wehuu: Åh hvor det oser af hygge og stolt missemor :tak:

Åhh hvor ser hun stolt ud :wehuu: hvilke farver/mønstre har de ??

1 sort, 3 sort blucthed drenge, 2 sort blucthed torite piger

Hold da helt op, en vrimmel! Sikke søde små, og sikket løvemor-blik, hun har på der.
Tak for fotoet!

Selvom det er sørgeligt med de to, der ikke klarede den, så er jeg sikker på, at dit “fuldt hus” vil trøste - hvormange killinger er der ialt i huset nu?

[quote=MiSi;303309]Hold da helt op, en vrimmel! Sikke søde små, og sikket løvemor-blik, hun har på der.
Tak for fotoet!

Selvom det er sørgeligt med de to, der ikke klarede den, så er jeg sikker på, at dit “fuldt hus” vil trøste - hvormange killinger er der ialt i huset nu?[/quote]

Det gør de allerede… der er masser at kaste sin kærlighed på…:wehuu: Hele 10 killinger

[quote=solveig;303095]Ah hvor dejligt det gik så godt trods alt. Og godt du stolede på dit instinkt, og tog afsted. Minder mig om at jeg en dag må skrive om min oplevelse med Isis nytårsnat.

STORT og hjertelig tillykke med de syv dejligheder. Jeg glæder mig til at se billeder :inlove:[/quote]

Ja, det er en god historie :slight_smile: Husker den tydeligt!

Tillykke med det store kuld Hanne :rock:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hanne, jeg er ked af at du mistede en mere :ked:

Disse dage kunne jeg godt være foruden… :brist::brist::brist::brist:

jeg sidder lige ved siden af fødekassen, tør næsten ikke går nogen steder, her tænker jeg rundt i huset.

Det er sidste gang jeg lytter til andre og ikke min mave,når jeg bliver bekymret… Lige nu er min vrede vendt mod den dyrlæge der havde vagt…og mod mig selv…

Der er nu kun 4 killinger tilbage, de er undersøgt og der er ikke noget at finde på dem, dem der er gået til, er døde af vand i lungerne :brist::brist::brist::brist:

Lige nu er jeg ved at give op, har ikke lyst mere, har lyst til at droppe det med at opdrætte, det er sku hårdt…

Jeg har tænkt mig at skrive om denne fødsels og det der er sket, da jeg ikke har kunnet finde noget om div problem fødseler inde på nettet…

Så nej her går det ikke godt lige pt.