Show resultater Nr. sundby

Så er vi hjemme igen fra weekendens show
Lørdagens resultat var
Best in show kuld
Milo CACC, BIV og NOM (ud af 6), han fik 1 stemme på scenen
Vanda fik CACC, hun blev slået af Milo i BIV og NOM
Plet fik EX1 - cert pga manglende pels
Søndag
Best in show kuld
Milo CACC, BIV, NOM, BIS og BOB4
Vanda CACC og igen slået af Milo i både BIV og NOM
Plet fik CAGCIB og er nu Grand International Champion





18 Synes om

Stort tillyke med de fine resultater :wehu:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med det flotte resultat

1 Synes om

Stort tillykke :partying_face::slightly_smiling_face::denmark:

@Jeanette ved ikke om I lagde mærke til det, men søndag morgen parkerede jeg tæt på jer og da mine katte kom ud af bilen, begyndte de jo straks at bræge.
Så sad der 3 killinger i vinduet på camperen med øjne så store som tekopper. Jeg var flad af grin :joy::joy:

Jeg havde Blua og Guliver med til Nørresundby. De fik fine bedømmelser, dog fik Guliver tilnavnet all inclusive da en dommer mente, at han havde en god snackbar derhjemme :joy:
Blua blev bedste veteran i kat 4 om lørdagen men tabte på scenen til en Exotic. Søndag tabte han veteran til en anden sød OSH :heart:
Resultatmæssigt har det ikke været den mest imponerende weekend men vi har hygget os og grint rigtig meget :heart:
Og glædet os over at en SIA killing blev BOB1 lørdag over alle aby’erne :star_struck::star_struck:

Luise forsøger at få Blua til at sidde ordentligt :wink:

11 Synes om

Jeg kunne godt komme med en bemærkning om dine tydeligvis manglende evner til at beskære et billede ordentligt, men den tager vi bare udenfor :rolleyes: :joy: :joy: :joy:

Lørdag var Frank og Flappe ved Ad de Bruijn, og fik begge en NOM :ok: Flappe over bla. Blua og en anden smuk siameser. :smiling_face_with_three_hearts:
Begge tabte på scenen til abyer, men siden ham der slog Frank er nummer 1 på FD’s topkatteliste med overbevisende mange point, går det an :face_with_hand_over_mouth:
Søndag var Frank alene afsted. Igen en NOM og igen slået af samme aby.
Men ham kan jeg ikke skabe mig over mine katte tæves af, han er bare en smuk kat :slight_smile:

Det har været en fantastisk weekend. Jeg har snakket med så mange mennesker, også nogle jeg ikke har set længe, og bare :smiling_face_with_three_hearts:
Vi har hygget, grinet og talt om øjenbryn på peterbalds :joy:
Bare et par dejlige dage, som altid i udstillingshallerne :thumbup:

Tillykke med alle resultaterne :flag: og de gode oplevelser :ok:

11 Synes om

Jo så det godt da vi sad og drikkede kaffe, killingerne synntes det var god underholdning.

Stort Tillykkemed de fine resultater

@_DK_Sugieh Stort Tillykke, herfra

3 Synes om

Lige en forklaring herfra på hendes bedømmelse står der bare pga manglenden pels.
Plet er flot typet, men en hale der liger lige under 8 cm (standarden siger mellem 3 og 8 cm)
sidst på udstillingen lørdag, havde vi 5 dommer ned ved buret ( fordi en dommerelev manglede at se KBS (Hun har været elev siden 2019, men havde endnu ikke haft en i hånderne) som altid har vi snak med dommerne om halen og killingernes var kun lige over 3 cm, men vi har ingen indflydelse på halerne. Jeg hev Plet ud af buret, så de kunne se hendes, det første de sagde da de fik hende i hænderne var. Very beautifull, but she needs kittens :slight_smile: det var først bag efter jeg sagde hun var mort til 3 af dem, det gav dem mere forståelse for, at vi intet kan gøre i avlen med halelængden.

Hun mangler den udvikling i kroppen, som en hunkat får efter hun har haft killinger.
Hun bliver jo 3 år til maj og normalvis skulle hun jo have haft killinnger allerede i 22, men det undelod vi oga flytning.
Søndag var hun hos nny dommer og hun fik hendes cert, men trods hun var alene, fik hun ikke NOM, for hun er ikke en panelkat med den alder hun har.
Det er helt ok for os, for hun er kun med, fordi vi så kan stille med et BIV.

6 Synes om

Milo :heart_eyes:

2 Synes om

Er det bedre?? :wink:

11 Synes om

Røvhul :grin:

4 Synes om

Stort tillykke med din resultater :flag:

Sikke flotte resultater

2 Synes om