Show vask

Hej sidder her lidt sent, og skal show vaske. Bruger shampo fra Ann Dorit, og kan pludselig ikke husk hvilken rækkefølge. skal farve shampoen i til sidst, eller som den midterste af de 3??

Håber der er nogen der kan hjælpe nuu

Hvad er det for tre produkter?

Man starter gerne med en affedter, derefter shampoo og til sidst balsam.

Det er først Grøn (affedter) Så en farve (sort formoder jeg) Og så textur (rød)

Vasker selv kun med AJ produkterne:)

tusinde tak Tine, er lige netop de produkter jeg har…

Var så lidt… der er nu ikke noget som at begynde en show vask kl alt for sent om aftenen. Men jeg kender det alt for godt… jeg skal bare lige se den der film færdig, så skal jeg nok gå igang:tihi:

[quote=Ushoosinu;382192]Det er først Grøn (affedter) Så en farve (sort formoder jeg) Og så textur (rød)

Vasker selv kun med AJ produkterne:)[/quote]

Det var da også det jeg sagde :stuck_out_tongue:

Ja skulle jo lige til open by night :ups:
Og efter en lang pause, kan man nemt glemme hvor lang tid vasken, for slet ikke at snakke om føn tager…
Men har nu et stk udstillings kat klar…
Så må jeg se om jeg kan sove, skal jo ud af døren 7.30 i morgen.

Jepm degrease, farve og texture. :slight_smile: Hvordan gik det med ham? Klarede han det godt nok? :slight_smile:

Ja det gik godt, han blev nr 3 af 5 kasterater, og han vandt længste hale, og drengene blev nr 2 i junior handling med ham…

[quote=Vibeke J;383429]Ja det gik godt, han blev nr 3 af 5 kasterater, og han vandt længste hale, og drengene blev nr 2 i junior handling med ham…

[/quote]

Og jeg fandt ud af, hvem du er :slight_smile:

Og så måtte vi lige hjem og måle Bugattis hale og knurhår: henholdsvis 51 cm og 12,5 cm, så vi skulle have taget ham med :høhø:

Vibeke - Godt at høre :slight_smile: Så glæder jeg mig til at se dig og ham i Billund

[quote=Jane;383435]Og jeg fandt ud af, hvem du er :slight_smile:

Og så måtte vi lige hjem og måle Bugattis hale og knurhår: henholdsvis 51 cm og 12,5 cm, så vi skulle have taget ham med :høhø:[/quote]

Øh, er det selve halen eller også med hår? For Diegos er da kun ca 40 cm uden hår :tihi: