Shrek halter

Det var en dejlig nyhed, Tine :slight_smile:

Så kan jeg godt tillade mig at sige, at jeg ved, om jeg synes, det er i orden, at du tager til dyrlægen uden mig. Det plejer jo at være der, vi mødes :smiley:

Jamen jeg er derude igen i morgen formiddag, Ingrid … Med eller uden dig. Pyhaaa jeg savner min missetat … Har ringet derud for at sige godnat og sagde at det var vigtigt de huskede at kysse ham godnat :wink: De siger han har det godt, men han har ikke spist … Han ee ellers ikke kræsen … Nøjjjj hvor jeg glæder mig til at hente ham. Jeg har fået installeret tv på værelset hvor han skal være det første stykke tid… Så kan han ligge i sengen og se animal planet hvis han en gang imellem skal være alene :wink:

Dejligt at høre. Jeg :kryds: videre

Heldigvis lader det til at mine - efter et havlt år og mange, mange tusind kroner - nu endelig alle fire har fået stabile maver, så jeg håber ikke, jeg skal derud igen, før abyerne skal til årligt tjek i april :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at få ham hjem. Jeg er sikker på, han også glæder sig til at komme hjem. Og så må I jo hygge jer med tv’et, dig og ham, mens han bliver lidt forkælet :slight_smile:

Shrek kom hjem i går formiddags - rigtig dejligt. Han er installeret på et lille bitte værelse hvor der ikke er meget plads til at bevæge sig, planen er jo at han bevæger sig så lidt som muligt de næste 10 dage han skal bo derinde. Det bliver nogle laaaaaange 10 dage for os alle, men Feline er god til at komme op og putte med ham, det er godt det er hende der vil for de leger nemlig aldrig sammen, de putter kun. Jeg tog ham ned i stuen (alt er vendt på hovedet så han ikke kan hoppe op) i 10 minutter i går aftes, bare lige for at se hvordan han gik. Vi kan overhoved ikke se at han fejler noget ;o) I dag er han nede i stuen sammen med mig, de andre misser sover - men begynder han at gå for meget rundt kommer han op på det lille værelse igen. Så heldigvis var det ikke så slemt som jeg frygtede - og jeg tror på han bliver så frisk som muligt igen.

Tak for en dejlig update, det lyder da rigtig, rigtig godt

:slight_smile:

Det var dejligt, Tine :slight_smile: