Shrek har spist

…mindst 1 kaninøre :(:gruble: Den kat æder simpelthen bare alt han kan komme i nærheden af. I går fandt jeg et kaninøre han havde slæbt med ud i løbegården, det var blevet rigtig klamt og vådt pga regnen så jeg kastede det lige hurtigt ned i kælderen. Da jeg så var færdig i løbegården og gik igennem kælderen så jeg Shrek sidde og spise øret. Da jeg ville tage det fra ham knurrede han som en stor hund :tihi: men jeg fik det da fra ham - han havde spist lidt over halvdelen på et mellemstort øre, er det skadeligt ?? ved godt de ikke er beregnet til at spise, men der er vel næppe noget giftigt i dem ???
Da vi fik Shrek 1 august havde vi 4 kaninøre, han legede vildt hyggeligt med dem, pludselig havde vi ikke nogen. Jeg ledte overalt men kunne ikke finde dem, så bestilte 6 nye… nu er de også væk og igen har jeg ledt overalt, der er kun 1…½ tilbage. Han kan vel ikke have spist de andre også :?

Sagtens :smiley: Galliano spiste halerne, da han var mindre. Det var der ikke nogen problemer i.

Pyha så er jeg mere rolig … det er vel også godt for tænderne :tihi:

Velbekomme siger jeg bare :slight_smile:

bon appetit lille mis :slight_smile:

De må gerne spise kanin øre.
Jeg har en katteveninde som har en stor han kastrat han kan spise 10 øre hvis han får lov… (Ja, ja overdrivelse fremmer forståelsen)

Er det tørrede kaninører i mener??

For så tror jeg da jeg vil prøve at tage en med hjem til mine missere :slight_smile: Hundene er i hvert fald vilde med dem :slight_smile: